7 Eylül 2012 Cuma

Yaz Dönemindeki Favori Ürünlerim




Yaz sonuna geldiğimiz şu günlerde, yaz boyu kullandığım favori ürünlerimi sizlerle paylaşayım istedim. Makyaj malzemesi olarak hep aynı ürünler etrafında döndüm durdum. Zaten havaların sıcaklığı ve nem birleşince, insanın pek de makyaj yapası gelmiyor malum. O yüzden, minumum makyajla yazı tamamladım diyebilirim. Cilt bakımında da belli başlı demirbaş ürünlerime devam ettim. Kışın daha ağır bir bakım uygulayacağız malum. Eylül ortalarından itibaren muhtemelen bakım ve makyaj ürünlerim değişir. Onları da ay sonunda yeni bir 'favorilerim' yazısıyla yazacağım.


Bakalım neler kullanmışım:






1. MAC Mineralize SPF 15 Fondoten : Project Pan listemde olan bir üründü. Bitireceğim diye son aylarda deli gibi bu ürünü kullandım. Çok seviyor olsam da kullana kullana sıkılmıştım, sonunda bitti. Yazısı burda


2. Shiseido Loose Powder : Toz ürünlerden haz etmiyor olsam da, bu pudrayı kapatıcımı sabitlemek için seve seve kullanıyorum. tık tık


3. Laura Mercier Secret Camouflage (03) : Hayatımın ürünü, tek geçerim! Benim için bundan daha güzel bir kapatıcı yok. Yüzümdeki izleri, sivilceleri ya da lekeleri örtmek için kullanıyorum. Lisa Eldridge'in de favorisidir kendisi.


4. Too Faced Lashgasm Mascara : Aldığımdan beri sürekli bu rimeli kullanıyorum. Kirpikleri tek tek ayırıyor, topaklanmıyor, göz altlarına dökülmüyor. Dolgunlaştırması da biraz daha fazla olsaydı tek kelime ile 'mükemmel' derdim.


5. Rival de Loop Dudak kalemi : Kendisi dudak kalemi ama rengi o kadar açık ki, bu kalemi dudaklarımda düşünemiyorum! Hafif bej bir rengi var. Göz içinde süper duruyor. Beyaz kalemin görüntüsü bana çok çiğ geldiği için bu kalemi çok sevdim.


6. Korres Vitamin E Face Primer : Ürün sabitlemesini başarılı bulmasamda; muhteşem turunçgil kokusu ve  cildimi nemlendirmesi müthiş. Hakkında söylemek istediğim çok şey var, bitmeden mutlaka postunu yapmalıyım. İmkanım olsa tekrar alacağım bir ürün.






7. Fred Ferrugia Allık (03) : Sephora indiriminden almıştım. Oldukça neon bir turuncu gibi görünse de; coral bir allık ve yüzde çok hoş duruyor. Kremsi ama yağlı bir yapısı yok. Baya baya kullandım. Yazısı için tık tık


8. Bobbi Brown Peony Allık : Çok canlı, harika bir pembe. Harvey Nichols indiriminden çok uygun bir fiyata almıştım, keşke bir iki renk daha alsaymışım diyorum. Bakalım kendisi için neler söylemişim: tık tık


9. Bourjois Delice de Soleil Bronzlaştırıcı Pudra (51) : Güzel kokuyor, harika görünüyor ve rengi kontur için ideal. En çok kullandığım kontur ürünüm bu bronzer oldu. Yazısı için tık tık


10. Elf Kat Kiti : Ben en koyu rengini kullanıyorum. Yaklaşık 3 yıldır benimle ve ortasını çukurlaştırtım bile. Umarım bitmez. Elimdeki tek kaş ürünüm ve o kadar memnunum ki başka bir ürün kullanmayı düşünmüyorum.


11. Revlon Age Defying Concealer (light/medium) : İçindeki 25 Spf özelliği nedeniyle yaz boyu bu concealer'ı kullandım. Aydınlatması ve kapatıcılığı beni oldukça memnun etti. Üzerine hafifçe pudra geçtiğimden çizgilere dolma sorunu da yaşamadım. Yazısı için buraya bakabilirsiniz.


 12. Missha BB Krem (23) : Mac fondoteni kullanmadığım zamanlarda, güneş koruyucu krem de sevmediğimden elim sürekli bu ürüne gitti. Dönemsel sivilcelerimin coştuğu zamanlarda, hem örtücülüğü hem de yüksek koruma özelliği (spf 42) sebebiyle severek kullandım.






 13. Clinique 7 Day Scrub Cream Rinse-off Formula : Hassas ciltlere uygun olan bir peeling ve benim yüzümü çizmeden ve tahriş etmeden, güzelce temizledi. Kuru cildimi kurutmadan nemli ve yumuşak yaptı. Uzun zamandır kullanıyorum ve Roc Gentle Exfoliating Peeling ile birlikte en sevdiğim peeling ürünüm diyebilirim.


 14. Deotak Deodorant Krem : Şu ana kadar kullandığım en güzel ter kokusu önleyici krem. 7 gün boyunca etkili. Her banyodan sonra kullanıyorum. Deodorant ya da roll-on kullanacaksam da bunun üzerine sürüyorum. Fındık tanesi kadar ürün her iki koltukaltı için de yeterli. Bir kutuyu yaklaşık 1-1,5 senede anca bitiriyorum. O kadar da bereketli yani.

 15. Sleek AU Naturel Palet : İçinde hem günlük, hem de gece makyajı için uygun renkler barındırıyor. Çok pratik olduğundan bu paleti sık sık kullandım. Renkleri görmek isterseniz burdan bakabilirsiniz.


 16. Revlon Stawberry Suede Mat Ruj : Harika bir rengi var. Bu yaz rengi mercan olduğundan bol bol sürdüm. Çok iddialı ama çok hoş duran bir ruj. tık tık


 17. L.A.Girl Luxury Last Night Ruj : Nars Schiap dupe'm. Nars Schiap yerine sürekli bunu kullandım. Bu Nars'a göre biraz daha kolay sürümlü ve ıslak duruyor. Rengi cırtlak ama ben böyle iddialı renklere bayılıyorum :)) Schiap ile karşılaştırmalı yazısı ve swatchlar için : buraya bakalım


 18. Sonia Kashuk Kesik Uçlu Allık Fırçası : Aldığımdan beri sürekli kullandım, yanımdan hiç ayırmadım desem yeridir. Sigma F40 kontur fırçam yolunmuş tavuğa dönünce, böyle bir fırça almam şart olmuştu. Yurtdışı blog satışından çok ucuza almıştım. Birkaç tüy dökse bile şekli bozulmadı.


 19. Sigma E55 Eye Shading Far Fırçası : Tembelliğimden far sürmeyi de, gölgelendirmeyi de bu fırça ile yapıyorum. Sigma'nın özellikle göz fırçaları çok kaliteli. Ürünü gayet güzel alıyor ve yayıyor. Defalarca kullandım, hiçbir bozulma olmadı.






 20. BeeBeauty Vanilya & Cheesecake Vücut Losyonu : Vanilyalı ama insanı baymayan çok güzel bir kokusu var. Yapısı hafif, bu yüzden cilt kuruluğuma çare olmadı ama, özellikle sıcaktan yapış yapış olduğumuz yaz aylarında daha yoğun bir krem kullanamadım. Gördüğünüz gibi yarısına kadar geldim. Sadece kokusu için bile alınabilecek bir ürün.


 21. Giovanni Tee Tree Triple Treat Invigorating Şampuan : Saç diplerimdeki bitmek bilmeyen egzama ve kaşıntı sorunum yüzünden saç derimi ferahlatacak ve bana temiz hissettirecek bir şampuan arayıp duruyordum. Bu şampuanı iherb sitesinde görmüştüm, içinde sülfat ve paraben yok. İyi ki Gratis bu markayı getirmiş. Bana göre tek eksisi 15 lira civarındaki fiyatı. Ama 250 ml.lik bir ürün ve çok memnun kaldım. Kesinlikle yine alacağım.


 22. Avalon Organics Q10 Perfecting Facial Toner : Hassas ve kuru cildim yüzünden tonik tercih etmiyor olsam da; gözeneklerim ve kalıntıları temizlemek açısından bir tonik kullanmak zorundayım. Bu ürün; özellikle olgun ciltler için uygun olan, içinde sülfat, paraben ve ftalat barındırmayan, 237 ml'lik devasa bir tonik. Yaklaşık 2 senedir kullanıyorum. Benim hassas ve kuru cildimde hafif bir yanma ve germe yaptı. Yağlı ciltler için daha uygun. Kokusuna bayıldım, temizlemesi başarılı. Genel olarak memnun kaldım ama tekrar alacak olsam, bunun yerine kuru ciltler için uygun bir ürün seçerdim.


23. BCBGMAXAZRIA Parfüm : Adını boş geçelim, kokusuna tek kelime ile: Bitttimmmm... Kesinlikle benim için tasarlanmış, süper çekici, şekerli ama aynı zamanda fresh, tam bir yaz kokusu. Bendeki 7,5 ml'lik mini boy olduğundan, kıyamayarak da olsa tüm yaz bunu kullandım. Hiçbir yerde yazısını göremediğim için bununla ilgili ayrı bir yazı hazırlıyorum, mutlaka tanıtmam gerek kızlar. Bu ürünü bu blog'tan aldım.


 24. Garnier Skin Naturals Nemlendirici : Yaz kış kullandım. Kuru cildimi gayet güzel nemlendirdi ve gerginliğini alarak rahatlattı. Gratiste indirimden çok ucuza almıştım. tık tık


25. Isana Deo Spray : Bitenlerde ve aldıklarımda da gördüğünüz, çantamın demirbaşı deodorantım. Temiz ve ferah kokusu nedeniyle sürekli aldığım, alacağım bir ürün.


Yaz boyunca kullandığım favori ürünlerim bunlar oldu. Ayrıca bir de ürünlerin video'sunu çektim. Videoseverler için ekliyorum. iyi seyirler kızlar.












7 yorum:

  1. Okudum okudum da videoyu görünce sevindirik oldum!

    Hemmen izliyorum!

    YanıtlaSil
  2. BB peony'nin rengine hastayım!!! Ah ben onu niye almadım ah...

    Yine çok keyifle izledim, ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  3. Artık tüm heyecanını atmışşsın,çok rahat görünüyoprsun. En başarılı videon Tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Sagolun güzeller, inşallah daha da hatasız yaparım zamanla

    YanıtlaSil
  5. şimdiii ben pek makyaj ürürnü kullanmayan biri olaraktan (yani göz kalemi, rimel, allık ve ruj) bugün arkadaşlarımla konuşurken kendimi çok eksik hissettim.Ve nette gezerken blogunuza rastladım.Ve bakınca epey bir harcama yapmam gerektiğini düşündüm :) Neyse bir ara bu konuya eğileceğim ama özellikle Giovanni Tee Tree Şampuan dikkatimi çekti.Benimde sisinle aynı sıkıntılarım var ve bu şampuanın gerçekten işe yarayıp yaramadığını merak ettim.Yani pek çok ürün denedim, mesela şu an sebamed şampuan deniyorum fakat bir faydasını görmedim.Giovanni kepek ve egzama için çözüm oldu mu?

    YanıtlaSil
  6. İlknurcum ne yazikki egzamaya çözüm değil. Bunun icin doktor ketoral diye bı sampuan kullanmamı istemişti ama saçlarımı keçe gibi yaptığından kullanmadım. Ayrıca doktorlar eczama ve Sedef icin karışım hazirlatiyor, mutlaka onları kullanmak gerek. Buhara sonu tekrar doktora gidiyorum,sana yazarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ok bekliyorum, tabii bende bir doktora gitsem iyi olur, belki farklı birşey önerir.Cilt doktoruna gitmeliyim sanırım??

      Sil