16 Temmuz 2012 Pazartesi

GARNIER GÜNLÜK BAKIM KREMİ







Benim gibi kuru ve hassas bir cildiniz varsa, muhtemelen denediğiniz hiçbir ürün yeterli gelmiyordur. Ne yazık ki cildim pullanmaya ve alerjiye oldukça müsait. Bu nedenle krem seçerken sadece nemlendirmesi benim için yeterli olmuyor. Aynı zamanda mümkün olduğunca doğal ve zararsız birleşenlerden oluşmasına dikkat etmek durumundayım. Dikkat ediyor musunuz diye sorarsanız, tabi ki çoğu zaman aklıma bile gelmiyor.


Bu kremi cildimin oldukça kuru olduğu bir dönemde Gratisten aldım. Bu hafta sonu olduğu gibi, ciddi bir indirim vardı. O zaman fiyatı 10-12 lira civarıydı yanılmıyorsam. Bu fiyata kaçırmak istemedim.


Ben gül kokulu herşeyi severim. Sabun, krem, tonik vs. Bu krem de çok baskın olmayan hafif gül kokuyor. Ama en çok yapısını beğendim. Cildimi, bu fiyata beklenmeyecek derecede güzel nemlendirdi. Yapısı yoğun, yaz için uygun olmayacağını düşünüyorum. Hassas ciltlere uygun bir ürün, yoğunluğuna rağmen hiçbir sorun yaşamadım. En güzel tarafı da, yapış yapış bir his vermiyor. Bu benim için çok önemli.









Gramajı 50 ml. Bir kış boyu bana yeterli geldi, hatta daha epey bir kullanımlık da var. Bir daha alır mıyım, sanırım hayır. Her ne kadar beğensem de, 30'lu yaşlardan sonra anti-aging kremler kullamak gerekiyor. Bu nedenle belki yine aynı markanın anti-aging ürününü deneyebilirim.


Sonuç olarak genç ve kuru bir cildiniz varsa tavsiye edebileceğim bir krem.


Hoşçakalın.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder