14 Temmuz 2012 Cumartesi

NARS SCHIAP - L.A.GIRL LAST NIGHT KARŞILAŞTIRMASI









Yine bir karşılaştırma yazısıyla karşınızdayım. Bu sefer her ikisini de Türkiye'de bulabileceğiniz iki ruju göstermek istiyorum. Renkleri neredeyse aynı olan bu rujlar arasında ciddi bir fiyat farkı var. Bu yüzden, almak isteyenler için faydalı bir yazı olabilir.


Nars Schiap benim gördüğüm anda vurulduğum, sanki bir daha bulamayacakmış gibi, Sephora'dan 1 dk'da alıp çıktığım ilk Nars rujum. Onlarca rujun arasından, hiçbir ruja bakmadan, bir ruja odaklanıp denemeden alır mı bir insan; ben aldım!


Son derece iddialı, yarı mat bitişli bir ruj. Her ne kadar fuşya gibi görünse de aslında çok canlı bir pembe. Malesef dudakları kurutuyor. Bence bu, 55 liralık bir ruj için çok kötü bir özellik.


Bu ruju kullanıyorsanız makyajınız çok sade olmalı. Zira yol sensörleri gibi birkaç metre öteden görünüyor. Benim dudaklarımda ruj hiç kalmaz, Mac'in rujları bile dayanmıyor desem ne demek istediğimi anlarsınız sanırım. Ama bu ruj silinmiyor. E o kadar da olsun yani, dünyanın parası.


Ruju bir dudak fırçasıyla sürmenizde fayda var ya da sürüp peçete ile fazlalığını alabilirsiniz.


Gelelim asıl konumuza yani Nars Schiap ile dupesi L.A.Girl Last Night rujun karşılaştırmalarına.



                                                   NARS Schiap - L.A.GIRL Last Night
x


Gördüğünüz gibi renkleri neredeyse aynı. Hatta ikisini yan yana görmeyenler farkı anlamayacaklardır bile.


Schiap'ın kurutma özelliği, Last Night'ta yok. Diğer taraftan, Nars daha dayanıklı, diğerini tazelemeniz gerekiyor. Ancak L.A.Girl'ün, Nars'ın fiyatının 4'te 1'i olduğunu düşünürsek çok normal.
4'te 1'i derken bizim ülkede tabi yoksa yurtdışında 2 $. Söyledikçe sinirleniyorum.


Kararı siz verin; 55 liraya Nars mı; yoksa 14 liraya L.A.Girl mü?









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder