31 Temmuz 2012 Salı

REVLON AGE DEFYING MOISTURIZING CONCEALER - Light/Medium













Belirli bir yaşı geçtiğinizde yani -yaş kemale erdiğinde- genç ciltlerde çok güzel duran pek çok ürünün sizde çok da başarılı olmadığını hissediyorsunuz. Bu durum sadece kremler ya da solüsyonlar için geçerli değil. Sonuçta hiçbir kozmetik ürünü, olgun bir ciltte, bebek gibi, sorunsuz, genç bir ciltte durduğu gibi durmayacaktır.



Ben de her zaman olmasa bile, zaman zaman kozmetik ürünlerini seçerken yaş faktörünü gözönüne alıyorum. Söylediğim gibi, sorunlu bir göz yapım var. Ta gençlik yıllarından beri mor halkalarla ve yorgun görünümle uğraşıyorum. Bu durum benim genetiğimle alakalı. Aynı göz yapısı annemde de vardı. Anlayacağınız kaçınılmaz gerçekle ta en başta yüzleştim. Bu yüzden sorunu yok etmeye çalışmaktan çok, kamufle etmeye odaklanmış durumdayım.







Bileğime mercimek kadar sürdüğümde yeterli oluyor. Sarı alt tonlu olduğunu görüyorsunuz. Burda koyuymuş gibi durmasına rağmen, bileğime yaydığımda son derece doğal bir kapatıcılık sağlıyor.







Revlon'un bu concealer'ı özellikle yaşlanma karşıtı olarak geliştirilmiş bir ürün. Nemlendirici özelliği var ve ben gerçekten de bu üründe, diğer likit concealerlarda yaşadığım kuruluk sorununu yaşamadım. Rengini internetteki swatchlara bakarak tahmini olarak seçtim ama doğru seçim yapmışım, aferin bana! Sürümü kolay, genelde parmaklarımla uygulayıp yayıyorum. Gayet kolay dağılıyor, cildimle de çabucak bütünleşip çok doğal duruyor. Gözaltını aydınlatıyor bu sayede morlukların görünümü de gözle görülür derece de hafifliyor. Üzerinden de ince bir pudra geçince çizgilere dolma gibi bir sorun yaşamadım.



Ben genelde concealerları tüplü ya da kalem şeklinde ambalajlarda seviyorum. Hem hijyenik, hem de ürünü ziyan etmeden, sonuna kadar kullanabiliyorsunuz. Sonuçta 15 liraya alınabilecek en harika concealerlardan biri diyebilirim. Olumsuz bir yanını görmedim. Hatta çoğu pahalı markadan daha iyi olduğunu düşünüyorum. Hatta en iyi yanı, 25 faktörlü güneş koruyucu içermesi. Umarım bitmez, biterse ne yazık ki tekrar alamayacağım.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder