30 Temmuz 2012 Pazartesi

SHISEIDO TRANSLUCENT LOOSE POWDER






Kuru cildi nedeniyle, yaz haricinde ve çoğu zaman aklına gelmedikçe pudra kullanmayan biri olarak çeşit çeşit pudra beğeniyorum. Çoğunlukla hemen hemen herkes, cilt rengine uyumlu renkli pudra seçerken; benim tercihim şeffaf görünümlü olanlardan yana.






Cildimi kurutmayacak ama makyajımı doğal bir şekilde sabitleyecek pudra ararken, çok sevdiğim ve güvendiğim Shiseido markasının bu pudrasını buldum. Bilirsiniz toz pudraların çoğu kocaman kavanozlarda satılır ve ömrünüzün sonuna kadar bitmez. Üstelik kaliteli bir markanınkini alıyım derseniz, o ömrü hayatınızda yarısını belki ancak kullanacağınız ürüne servet ödersiniz. Ben az olsun, öz olsun mantığıyla gittiğimden, ufak boy bu pudrada karar kıldım. Ürün yaklaşık 2 gr, yani oldukça az. Ama ben ara ara kullandığımdan, iki senedir bende olmasına rağmen %10'unu anca kullanmışımdır. 











Kutuyu açtığınızda içinden yumuşacık beyaz bir puf sünger çıkıyor, altında delikli plastik bir kapak var ve bu kapak sayesinde ürün kutunun içine dağılmıyor. Süngerin, gördüğüm en yumuşak puf olduğunu söyleyebilirim. Her uygulamada bu süngeri kullanıyorum. Özellikle parlama yapması, yağlanması muhtemel olan T böleme ve göz altıma pıt pıt şeklinde hafifçe bastırarak sürüyorum. Yüzünüze sürdüğünüzde tebeşir gibi durmuyor, burda belli olmasa da içerisinde çok hafif ışıltılar var. Bu nedenle yüzünüz daha parlak ve sağlıklı görünüyor. 



Ürünü Brigittes Boutique sitesinden, 7 $ gibi bir fiyata almıştım. İyi ki almışım. Biterse de buradan almam çünkü hem bu boydakini bulamam, hem de bizdeki fiyatlar oldukça uçuk. Ama almak isteyen olursa, Boyner, Sevil, Sephora gibi mağazalara bakabilirler.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder