15 Temmuz 2012 Pazar

BOBBI BROWN ALLIK - 16 PEONY









 Geçen sene indirim döneminde Kanyon alışveriş merkezindeki Harvey Nichols mağazasına gitmiştim. Aklımda Nars ürünü almak vardı. Biliyorsunuz HN Nars standını kaldırdığı için inanılmaz bir indirim yapmıştı.

Nars'tan ürün aldıktan sonra Bobbi Brown standına yöneldim. Fondoten, far ve allıkların bazı renklerinde güzel indirim vardı. Birkaç çeşit allık arasından rengine vurulup bunu seçtim. Çünkü bu kadar canlı bir pembe allığım yoktu. Bobbi Brown allıkların kalıcılıklarını ve renklerin yoğunluğunu bildiğim için tereddütsüz aldım. Aldım ve kış boyunca çoğu zaman bu allığı kullandım.




 Elca'da da Bobbi Brown satılıyor ama allıklarını bulmak imkansız gibi birşey. O yüzden HN indiminde denk gelirseniz mutlaka alın. Ben sanırım 35 liraya almıştım.




Çok az bir miktarda ürün almanız gerekiyor. Yoğunluğu çok fazla olduğu için ölçüyü kaçırmak muhtemel.

 
Bilek içimdeki görünüşü:



Umarım beğenmişsinizdir.

 








3 yorum:

  1. Böyle iddalı renkler beni hep bir adım geride tutar canım ama sen güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım. Ben de böyle canlı renkleri seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. Cok guzelmis rengi ben de bayilirim boyle canli renklere. Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil