31 Ocak 2013 Perşembe

Mim: 11 soru, 11 bilinmeyen ..



Sevgili myownprivatenonsense beni mimlemiş. Uzun bir mim ve açıkçası zamanımı da aldı. Ama çok güzel bir mim olduğu için severek yazıyorum.

Bu mim üç kısımdan oluşuyor: İlk bölümde soruları cevaplıyorsunuz, sonra kendiniz hakkında 11 gerçekten bahsediyorsunuz ve bu mimi yapacak arkadaşlar için 11 soru hazırlıyorsunuz.

Hazırsanız başlıyoruz:)

Öncelikle bana gelen sorular:
1.Makyajsız da görüntünüze güvenir misiniz?
          Aslında haftanın yarısından fazlasında makyajsızım. Gözaltı morluklarım ve soluk tenime rağmen,      zaman makyajsızım ve bu beni pek de rahatsız etmiyor açıkçası.


    2.Vücut yapınıza uygun bir giyim tarzınız, yüz ve cilt yapınıza, yaşınıza uygun bir makyaj rutininiz olduğunu düşünüyor musunuz?
Elimden geldiği kadar dikkatli olmaya çalışıyorum.  Makyaj konusunda herzaman belli belirsiz makyajları tercih ettim. Şu anda da durum farklı değil, hala soft makyajlar yapıyorum, zaten koyu makyajları yüzüm kaldırmıyor.

3.Bütün gardrobunuzu tek bir markayla donatmak, bütün kozmetiklerinizi tek bir markadan almak gibi bir şansınız olsa hangilerini tercih ederdiniz?   
Giyim olarak, Network markasını çok beğeniyorum. Çok şık, detaylı ve abartısız kıyafetleri var. Yaşıma da uygun olduğunu düşünüyorum. Bir de Koton bana göre çok başarılı. Klasik giyim tarzı olarak Network; günlük giyimde de Koton'u tercih ederdim sanırım.
Kozmetik olarak en sevdiğim marka Illamasqua. Türkiyede olmayan, yurtdışında da ciddi pahalı bir marka. Son derece uç renkleri kozmetikle buluşturan, özellikle renk ve ürün skalasıyla beni benden alan bir marka. Cuelty-free olması, tasarımları ve ürün kalitesiyle ben bu markaya hayranım.

4.Makyaja ilk hangi adımla başlarsınız? en son neyle bitirirsiniz?
 İlk fondoten sürerek başlarım, en son da ruj sürerek bitiririm, klasik yani:)

5.Size göre dünyanın en gereksiz kozmetik ürünü nedir?
  Sticker şeklindeki eyelinerlar sanırım. Bir tarafını yapıştırsanız,. diğer tarafı kalkıyor. Sözde pratik ama onu yapıştırmak için uğraşacağım zamanda 4 kez eyeliner çekerim.

6.Şuna sahip olsam gözüm açık gitmez dediğiniz giysi, aksesuar yahut kozmetik ürünü hangileridir?
Kıyafet konusunda öyle deli gibi istediğim birşey yok. Ama bu sene İpekyol'da bir kaban beğenmiştim onu alsaydım iyi olurdu mesela:) 
Aksesuar olarak elmas bir bileklik çok isterim. Altın seven biri değilim ama kıymetli taşlarla süslü takılara bayılıyorum. Yakut, zümrüt ve elmas her daim favorim.

7. Girdiğiniz ortamda sizden daha iyi giyinmiş, daha güzel makyaj yapmış, daha alımlı bir kadın gördüğünüzde neler hissedersiniz?
Hiçbir şey hissetmem. Öyle yüksek egolu biri değilim, tabiki benden şık, güzel ve bakımlı bayanlar var, takdir etmek gerek.

8.Giyim ve makyaj konusundaki alışkanlıklarınızı kendi zevklerinize göre mi, insanların beğenilerine göre mi belirlersiniz?
 Ben ne dersem o! :)) Gerçekten kimsenin ne dediğini umursamam. Kusursuz bir fiziğim olmadığı için, kendi vücut yapıma göre kıyafetler seçmeye çalışıyorum.

 9.Sizce erkekler iyi giyinmiş, güzel makyaj yapmış bir kadını diğerlerinden ayırt edebilir mi? 
Bence erkekler güzel olan her kadını diğerlerinden ayırt edebilir. E kıyafet ve makyaj da bu işin önemli bir parçası tabi.

10.Giyim ve makyaj stilini beğenip taklit ettiğiniz ünlü/ünsüz birileri var mı?
En çok Ebru Gündeş'in makyajını beğeniyorum. Ama son zamanlarda oldukça sadeleşti, ben evlenmeden önceki o yoğun ama kusursuz makyajına hastayım, çok iyi taşıdığını düşünüyorum.
 Giyim konusundaysa; benim zevkime en uygun olan ünlü Jennifer Lowe Hewitt. Onun Ghost Whisperer dizisindeki giyimine, kıyafetlerindeki detaylara hastayım.

11.Sizce saçınız güzelliğinizin önemli bir parçası mıdır?
Benim güzellik rutinimde ne yazıkki en zayıf halka saç. Ne yazıkki saç derim oldukça sorunlu, sedefim var ve sedef için kullandığım şampuanlar saçımı kurutuyor. Ara sıra bakım ürünleri kullanıyorum ama malesef düzenli değil. Neyse, ben sorunun cevabını vereyim. Kesinlikle saç çok önemli. Saçlarını beğenip, arkasından bakakaldığım çok kadın olmuştur.

Hakkımdaki 11 Bilinmeyen:

1. Çok bacaklı hayvanlardan acayip korkuyorum. Böcek, örümcek, yengeç vs. Hatta denizde yengeç görüp, arkama bakmadan çığlık çığlığa kaçtığım oldu.
2. Üç kuşak İstanbulluyum. İstanbul'a aşığım. Tatile bile gitsem, bir hafta sonra geri dönmek için deliriyorum.
3. Hayatım boyunca hiç bayılmadım. Öyleki 4-6 tansiyonla evin içinde gayet normal bir şekilde dolaştığım oldu. Arkadaşımın doktor eşi küçük dilini yutuyordu neredeyse.
4. Sanırım mazoşistim. Hayatımda birşeyler güzel gitse, 'nerden bir araz çıkacak' diye düşünmeye başlıyorum ve sonunda mutlaka birşeyler beni mutsuz ediyor.
5. Lisedeyken en çok istediğim şey Hava Harp Okuluna gidip, savaş pilotu olmaktı.
6. Hayatım boyunca karnıbahar yemedim, tadını bilmem, kokusundan nefret ediyorum.
7. Kurban bayramı boyunca asla televizyon izlemem.
8. İtalyancaya bayılıyorum. Bu dile karşı yatkınlığım olduğuna inanıyorum. 20 yıl önce öğrendiğim cümleleri bile unutmadım. Gelin görün ki İngilizce adına ne öğrendiysem unuttum bile.
9. Sıcaktan nefret ediyorum. Özellikle otobüs içlerinde cayır cayır yanan kalorifer beni öldürüyor. Bu yüzden şoförlere çok bağırmışlığım vardır.
10. Kardeşlerim ve iki arkadaşım haricinde kimse makyaj bloğu yazdığımı bilmiyor, hatta çoğunun makyaj bloklarının varlığından bile bi haber. Bununla birlikte, blog yazdığımı bilen arkadaşlarım ve kardeşlerim de bloğumu takip etmiyor. Kesinlikle onlara hitap etmeyen bir konu.
11. Şeftaliye alerjim var. Öyleki değil yemek; dokunsam bile kızarıyorum ve kaşınıyorum.

Geçelim benim sorularıma:

1. Renkli mi yoksa natural makyajdan mı hoşlanıyorsun?
2. En  sevdiğin drugstore ve high end marka ürünün?
3. Ömrün boyunca devamlı alacağın makyaj, cilt ve saç ürünün ne?
4. Kıyafet ve makyaj konusunda takıntın neler?
5. Erkek giyiminde seni deli eden, sinir bozucu bulduğun birşey var mı, varsa ne?
5. Makyajında ve giyiminde 'asla kullanmam' dediğin bir renk var mı?
6. Takı seçiminde hangisini tercih edersin: Altın, gümüş ya da imitasyon?
7. Kışa girerken ilk aldığın kıyafet ne oldu?
8. En sevdiğin ayakkabı markası ne? Düz tabanlı mı yoksa topuklu ayakkabı mı tercih edersin?
9. En sevdiğin makyaj artisti kim?
10. Makyajda tek ürün hakkın olsa, bu ürün ne olurdu? (allık, ruj vs.)
11. Makyaj yapmak sana neler hissettiriyor?


Ben de bu mimi makyajsızçıkmamben ile turbo-beautylover'a gönderiyorum. Umarım yaparlar ve beğenirler.









2 yorum: