1 Şubat 2013 Cuma

Lush Happy Hippy Duş Jeli



Marmara Park AVM açıldığı gün, indirimli olarak aldığım bir ürün kendisi.
Aslında benim şekerli, vanilyalı koku zevkime pek hitap etmiyor. Yine de çok güzel bir kokusu var.
Gerçekten de bildiğiniz Greyfurt kokusu.




Ürünün en güzel özelliği, hem vücut hem de saç temizliğinde kullanılabiliyor oluşu. Oldukça pratik. Ama pratik olmasının yanında, kullanışlı mı diye test etmek adına, geçenlerde saçımı da bu ürünle yıkadım.
Bir kere güzelim meyve kokusundan neredeyse mest oldum. Harika kokuyor, hem vücudunuzda, hem de saçınızda o kokuyu hissediyorsunuz.
Şampuan olarak köpürmesini yeterli bulmadım. Eğer ki köpürmeden saçlarınızın temizlendiğine inanmıyorsanuz -benim gibi- bu ürünü şampuan olarak kullanmaktan hoşlanmayacaksınız, söyleyeyim.
Ama özellikle saç diplerimde yarattığı ferahlığa ve temizlemesine bayıldım.
Tüm şampuanlarda olduğu gibi akabinde krem istiyor, sadece bu şampuanla yıkayıp çıktığınızda saçlarınız zor açılacaktır. Yağlı saçları ve saç derisi olanlara tavsiye ederim.




Bana en ilginç gelen ürünün yapısı oldu. Şu ana kadar denediğim duş jelleri ya sıvı kıvamlı, ya da losyon tarzıydı. Bununsa jel hatta jöle gibi bir yapısı var, akışkan değil. Eğer çok köpüren bir ürün olsaydı, çok uzun giderdi kesin. Ancak dediğim gibi ürün fazla köpürmüyor. Bu yüzden 2-3 kez ürün almak zorunda kalıyorsunuz.

Duş jeli olarak da fazla bir atraksiyonu yok bence. Zaten sabun arkası duş jeli insanı olduğumdan, duş jellerini keyif için kullanıyorum. Bu üründe bu garanti. Üstelik çıktıktan sonra epey müddet kokusu kaldı. Ama benim pul pul dökülen, Excipial dışında hiçbir losyona banamısın demeyen cildime uygun değil. Ancak cildiniz yağlıysa kesinlikle tavsiye ederim. 


Bence bu ürünün tek dezavantajı, fiyatı. Duş jellerine dünya para ödemeyi sevmiyorum. Lush da ne yazıkki fiyat olarak makul sayılmaz. Eğer kampanyaya denk gelirseniz tavsiye ederim. (Mesela Ocak ayında %50 kampanya yapmıştı, devam ediyor mu bilemiyorum.) Onun dışında 100 gr'lık avuç içi kadar olan bu duş jeline 14 Lira verdim.
Eğer parasını dert etmezseniz, Lush'ın duş jellerini tavsiye ederim.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder