27 Ocak 2013 Pazar

Tatsız bir yazı : Manisa Akhisar Barınağı






Merhabalar Arkadaşlar,

Evet özellikle bizler makyaj blogger'ları olarak güzellikleri bulmaya ve sizlere tanıtmaya çalışıyoruz. Ama işte hayat her zaman güzelliklerden ibaret değil, bir de moral bozucu gerçekler var ki, içimdeki ses 'söyle, konuş, herkes duysun' diye çığlıklar atıyor.

Ben hayvanlar konusunda çok hassas bir insanım. Adalet benim için çok önemli ve hakkını koruyamayanları elimden geldiği kadar savunuyorum. Ne yazıkki bu konuda en başı hayvan dostlarımız çekiyor. Onların dili yok, konuşup dertlerini anlatamıyorlar, kendilerine yapılan haksızlıkları, eziyetleri söyleyemiyorlar. İşte bu noktada devreye biz hayvanseverler ve yapılanları daha çok kişiye ulaştırabilecek bloggerlar giriyor.

Hakim Bey şarkısındaki gibi, 'sussam olmuyor, susmasam olmaz, dil dursa hakim bey, tende can durmaz!'... Evet üzücü birşey yazıyorum, bunun içinde sizden af diliyorum ama görmezden gelmek, onlara bunları yapanlara benzemekle aynı şey benim için.

Şu yukarıdaki resim Manisa Akhisar hayvan barınağında çekilmiş. Başka fotoğraflarda var ama içimi acıttığı ve sizleri de daha fazla üzmemek adına koymuyorum.
Görüldüğü gibi hayvanlar sıkış tepiş bir kafese tıkılmış, temiz su yok, mamayı bırakın, kuru ekmek bile yok.
Bizler neler yapabiliriz? Kendi adıma ben, kuru mama alıp, etrafımda köpeklerin olduğu yerlere bıraka bıraka yürüyorum eve. Hele de bunu Gaziosmanpaşa Arnavutköy gibi bir yerde yapıyorsanız, insanların sizi yadırgamasına şaşırmıyorsunuz, ama umurumda bile değil.
Bunun dışında bireysel olarak barınaklara mama yardımında bulunabiliriz veya para bağışlayabiliriz. Eğer fırsat olursa gazete, kap, battaniye bırakabiliriz. Ve bunları kafese kapatıp, ormanın derinliklerine atıp (Arnavutköy belediyesi sözüm sana!) ölüme terkedenlerden hesap sorabiliriz. Ne kadar çok haykırırsak o kadar kişi duyar.
Sevgili belediyeler; bizler elimizden geldiğince sizleri eleştirmeye, kınamaya, önlemeye devam edeceğiz. Gücümüzün yetmediği yerde, mahşerde, bu hayvanlara yaptıklarınızın hesabını Allah soracak. Bakalım ona ne cevap vereceksiniz?
Ve sizler, ilçelerinizdeki işyerlerinin, fabrikaların, askeriyenin atıklarını bir kamyona doldurup günde bir sefer bu hayvanlara taşısanız, bu hayvanlar yiyecek sıkıntısı çekmez. Bizler bunu akıl ediyorsak, sizler çok daha fazlasını yapabilirsiniz.

Sizleri üzdüğüm ve sıktığım için özür dilerim. Ama insan olmak adına, gücümüz neye yetiyorsa yapmamız gerekiyor. Sevgili blogger arkadaşlarım, biliyorum ki çoğunuz ya hayvan besliyor ya da ciddi bir hayvansever. Eğer sizler de bu canlıların sesini duyurursanız minnettar olurum.
Daha fazla bilgi için bu linke tıklayabilirsiniz.













18 yorum:

  1. izninle yazını almak istiyorum aynen ...

    YanıtlaSil
  2. Tam teşekküllü bir hayvansever olarak: evimde evcil hayvanım var,sokak hayvanlarına elimden geldiğince mama ve aşı yardımı yapıyorum,lütfen bu duyarsızlığa bir dur diyelim, inanın evdeki artan yemekler bile sokaktaki canlara bir gün daha nefes alma şansı verir,lütfen kayıtsız,duyarsız kalmayalım,ben de çantamda mama taşıyorum,sokakta gördüğüm hayvanlara birer avuç koyuveriyorum, ne mama alıyorum diye fakirleşiyorum ne de çantamda ağırlık taşıyorum diye kolum ağrıyor, bana en güzel geliri onların sevgi dolu bakışları ve mamaları kıtır kıtır yerkenki çıkan sesin beni çok mutlu etmesi,sevgilerimle Başak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakçım aynen katılıyorum sana. Bir paket mama 5 TL. Açık alırsanız daha da ucuz. 1 pk. sigara parasına bir hayvanı 1 hafta doyurabiliriz. Dediğin gibi, özel mama almak istemiyorsak, biraz dikkatli davranıp yiyecek artıklarını bir kap içinde çöp kenarlarına ya da hayvanların olduğu yerlere bırakabiliriz. En fazla 5 dk'mızı alır. Mesela bizim kapı önünde bir kedi var, arkadaşım da ben de tüm yemek artıklarımızı üşenmeyip kapı önüne bırakıyoruz.

      Sil
  3. BİR ŞEYİ ALIP KÖRÜ KÖRÜNE AYNEN YAYINLARKEN BU GÖRÜNTÜLERDE SIZLAYAN VİCDANINIZ ACABA NERDE? YAYINLAMADAN ÖNCE DOĞRULUĞUNU GİDİP ARAŞTIRIN, KENDİNİZ GÖRÜN. TEMİZ SU YOKMUŞ! PALAVRA BAKICININ GÖREMEDİĞİ DOLDURAMADIĞI ZAMAN OLUR DÜŞÜNÜLÜP OTOMATİK SULUKLARI VAR, ÖZEL MAMA KAPLARI YAPILMIŞ DURUMDA, KURU EKMEK BİLE YOKMUŞ! PALAVRA BELEDİYEYE GİDİP GÖRÜŞENLER MAMA FATURALARINI GÖRÜR. DAHA ÖNCEDE FORUMLARDA HAYVANSEVERLER BARINAĞA YARDIMA ÇAĞRILDI KAÇ KİŞİ GİTTİ ACABA ÖNCE ARANIZDA BUNLARI SORGULAYIN. LİNKTEKİ GÖRÜNTÜLERDEKİ ALİMÜNYUM KAPLAR FALAN YOK HAKSIZLIĞA TAHAMMÜL EDEMİYORSANIZ LÜTFEN BAŞKALARINADA HAKSIZLIK ETMEYİN.

    YanıtlaSil
  4. HAYVANLARIN SUSUZ VE MAMASIZ HATTA KURU EKMEĞİ BİLE OLMADIĞINI SÖYLEYENLER ACABA NİSAN - MAYIS GİBİ OTOMATİK BARINAĞA OTOMATİK SULUKLARIN TAKILDIĞINI, SOKAKLARDA BİR KAÇ YERE MAYIS AYINDA TAKILDIĞINI BİLİYORLAR MI? NİYE ONLARIN RESMİNİ DE ÇEKİP BELEDİYE SOKAK HAYVANLARINI DÜŞÜNÜYOR BU SULULKLARI EL BİRLİĞİYLE ARTTILIM DİYE YAZMIYORSUNUZ. NİYE YAPILANLAR GÖSTERİLMİYOR. BUNU YAPANLARA ALLAH HESABINI SORACAK DİYE YAZARKEN BARINAKTA YAZDIĞINIZ BU DURUMLAR OLMADIĞI HALDE İFTİRA ATTIĞINIZ İÇİN ALLAH SİZE HASEP SORACAK DİYE KORKMUYORMUSUNUZ. İNTERNET BAŞINDA BİR TIKLA BİR ŞEY EKLEMEK ALTINA YORUM YAZMAK ÇOK KOLAY. İFTİRA ATMAKTA EVET BELEDİYELERİN EKSİKLERİ OLABİLİR AMA EKSİKLERİ YAZARKEN YAPILMASINI İSTEDİKLERİMİZİ YAZARKEN OLMAYAN ŞEYLERİ VAR GİBİ GÖSTERMEYELİM. ŞU AN BARINAĞA GİDİP BUNLARI GÖRÜP YAZAN VARMI? ELİF HANIM GİBİ DOĞRULUĞUNU BİLMEDEN İNSALAR DİREK ALIP EKLİYOR. AYRICA AKHİSARDA KAÇ PERSONEL VE KAÇ GÖNÜLLÜ VAR MANİSADA KAÇ GÖNÜLLÜ VE PESONEL VAR İNTERNETTE ZMAK KADAR KOLAY AÇIN TEL SORUN.

    YanıtlaSil
  5. Adsız hanım ya da bey;

    Öncelikle bir yorum yaptığınızda, yorumun altına isminizi yazın ki size hitap edebilelim. Ayrıca kime niye iftira attığımı anlayamadım! Bu hayvanları bu kafeslerin içine, ben mi koydum! Ya da hayvanseverler sırf belediyeleri rencide etmek için iftira mı atıyor anlayamadım!
    Ben Bakırköylüyüm. Yıllarca Bakırköy barınağında, kışın soğuktan, yazın sıcaktan inleyen, kafes içine kapatılmış hayvanları görüp içim acırdı. Emin olun iftira falan atmıyoruz. Birkaç barınak hariç (Yedikule hayvan barınağı) barınakların çoğu rezil kepaze. Bunu barınaklardan birkaçını yakından görmüş biri olarak söylüyorum. Bir tane veteriner varsa var, birkaç gönüllüyle iş dönüyor.
    Eğer iftira attığımızı söylüyorsanız, sizi haftanın herhangi bir günü, Arnavutköy Bolluca taraflarına davet ediyorum. O hayvanların nasıl ormanın derinliklerine atıldıklarını, birkaç derme çatma barakada, aç ve susuz olarak yaşama mahkum edildiklerini Rahşan Gülşan yazmış, ordan okuyabilirsiniz.
    Sizin sandığınız gibi bizler, boş oturup Belediyelere saldıran insanlar değiliz. Kaldı ki işin 'Allah korkusu' kısmına gelirsek; hayvanlar insanlarla birarada olmak için yaratılmıştır, kafeslere tıkılmak için değil. Eğer doğrusu izole etmek olsaydı, Allah onları ormanda yaratırdı merak etmeyin. O hayvanların yeri kafes değil, doğa. Onlar bizim aramızda yaşamak için yaratıldı, gidip dağ başına atılmak için değil!
    Ben şahsım adına kedi, köpek gibi hayvanların özgürlüklerinin kısıtlanmasını asla onaylamıyorum, eğer kısıtlıyorsanız, belediyeler olarak bir zahmet en sağlıklı koşulları sağlayıp, gıda ihtiyaçlarını karşılayacaksınız. Kimse onlara hayvanları toplayıp kafeslere kapatın demiyor.
    Ya size hayret ediyorum biliyor musunuz, keşke yöneticileri koruduğunuz kadar, mazlumların haklarını da korusaydınız da, böyle 3. dünya standartlarında bir ülke olmasaydık.

    YanıtlaSil
  6. EVET HAYVANLAR İNSANLARLA BİRLİKTE YAŞAMAK İÇİN YARATILMIŞ DOĞRU BUNA BENDE KATILIYORUM. SOKAKTA İNSANLARDAN DAHA ZARARSIZ BİR KENARDA YATAN, GEZEN KÖPEKLER VAR. BUNDAN BENDE RAHATSIZLIK DUYMUYORUM. ANCAK BUNU İNSANLARIMIZIN BİR ÇOĞU ANLAMADIĞI İÇİN ZATEN SORUN ÇIKIYOR. SOKAKTA 2-3 KÖPEĞİ BİR ARADA GÖREN BELEDİYELERİ ARIYOR RAHATSIZ OLUN KÖPEKLERİ ALIN DİYE . AKHİSARDAKİ DURUMDA BU BENCE KAPASİTESİ ZATEN BELLİ AMA SÜREKLİ KÖPEKLERİN TOPLANMASINI, KÖPEKLERDEN OLDUĞUNU BELİRTEN İNSANLAR VAR. BELEDİYE ALMAZSA İL TARIM MÜDÜRLÜĞÜ VS DİĞER KURUMLARI ALIYOR. KAPASİTE BELLİYKEN VE DURUM BÖYLEYKEN NE YAPILMASI GEREKİYOR. İNSANLARIN ÇOCUKLARI KÖPEKLERİ DÜRTÜYOR, TAŞ ATIYOR , UĞRAŞIYOR SONRA KÖPEK ISIRINCA SOKAKTA BİR SÜRÜ KÖPEK VAR TOPLAMIYORSUNUZ O KESİMDE BELEDİYEYE YÜKLENİYOR. BARINAKLAR BU YÜZDEN DOLU. HAYVANSEVERLER OLARAK BUNUN MÜCADELESİ VERİLMELİ. BELEDİYELERDE BU DURUMDA DAHA İYİ HİZMET VEREBİLİRLER. KISIRLAŞTIRILAN HER KÖPEK ORTAMA BIRAKILSA BARINAKLARDA DA BU RESİMDEKİ GÖRÜNTÜ OLMAZ. BU GÖRÜNTÜNÜN TEK SUÇLUSU BELEDİYELER DEĞİL ASLINDA BİRLİKTE YAŞADIĞIMIZ İNSANLAR. HAYVANLARLA BİRLİKTE YAŞAMAYI İSTEMEYEN ÖĞRENEMEYEN İNSANLAR. BİZ BİR ŞEY YAPMAZSAK ONLARINDA BİR ŞEY YAPMAYACAĞINI BİLMEYEN İNSANLAR. KÖPEKLERİNİN YERİ BENCE DE KAFES DEĞİL. BARINAKLARDAKİ BU SIKIŞIKLIĞIN OLMAMASI İÇİN ÖNCE SÜREKLİ ŞİKAYET EDİP SÜREKLİ BELEDİYE YETKİLİLERİNE YADA DİĞER KURUMLARA KÖPEKLERİN TOPLANMASI İÇİN BASKI YAPAN İNSANLARA BİR ÇÖZÜM BULUNMASI GEREKİYOR BENCE.(HEPİMİZİN ÇEVRESİNDE KÖPEKLERDEN KORKAN SOKAKTA GÖRMEK İSTEMEYEN BİR SÜRÜ İNSAN VARKEN ) BU BARINAĞIN KAPASİTESİ NE BİLMİYORUZ AMA BU SORUN ÇÖZÜLDÜĞÜNDE ZATEN 100-200 KAPASİTELİ BARINAKLARA BU YOĞUNLUK OLMAYACAK.MADALYONUN İKİ YÜZÜ VAR BİZ BİRLİKTE YAŞAMAK İSTEMEYEN , BUNDAN RAHATSIZLIK DUYMAYAN KİŞİLERİZ AMA GÖRMEK BİLE İSTEMEYEN VE KORKAN İNSANLARDA VAR KISIRLAŞTIRMASI YAPILMIŞ HİÇ BİR HAYVANIN BAKIM İHTİYACI OLMADIĞI SÜRECE BARINAĞA ALINMAMASI İÇİN BİR YASA ÇIKARTILIRSA HAYVAN SEVERLER BUNUN İÇİN UĞRAŞILIRSA . O ZAMAN BELEDİYELERDE RAHAT EDER ÇÜNKÜ KÖPEKLERLE YAŞAMAK İSTEMEYEN , SOKAĞIMDAKİ KÖÇPEĞİ ALIN GÖTÜRÜN DİYEN BU KESİME KARŞI YASAL DAYANAKLARI OLUR, BARINAKLARDA BU HALDE OLMAZ. BUNUN MÜCADELESİ VERİLMELİ.

    YanıtlaSil
  7. Büyük bir yanlış içindesiniz.Haksızlık yapmak istemiyorsanız sadece gördüğünüze inanacaksınız.Duyduğunuz yada size belli açıdan sunulan bilgiyi doğru kabul edip birde bunu size güvenenlere de servis etmek en hafif deyimle çok büyük bir haksızlık yapmaktır.Siz duyum üzerine yargılayıp,infaz ediyorsunuz.Bundan daha kötüsü sizden daha kontrolsüz bireylerin tepkisi ve belkide yapacağı fiili hareketleri proveke ediyorsunuz.Onların yaptıklarının da sorumlusu oluyorsunuz.Akıl almaz olan suçlu olduğu belirsiz birini yada kurumu Linç ediyorsunuz.Biraz enpati kurabilirseniz yapılanın akıl tutulması olduğunu göreceksiniz.Duyarlılıklarınız olabilir ama lütfen açıklanan hatalar zincirinin bir parçası olmamak için de duyarlı olun.
    Bilmediğiniz pekçok bilgi var,bunlardan bazıları ; Yayınladığınız fotoğraf 6 aralıkta çekilmiş olup bulundukları yer geçici olarak toplandıkları yerdir.5 aralıkta normalde kaldıkları bölümlere beton dökülmüş olup betonun donması, atık su kanallarının kalıplarının sökülmesi beklendiği aşamada çekilmiştir.Normalde kaldıkları alan orası değildir.Sizde çok iyi bir insan olabilirsiniz ama mutlaka eksiğiniz yada kusurunuz vardır.Burada sizlerin yaptığı gibi tek kesitten tümevarım yapılırsa sadece kusurunuzu görüp sizin Kötü İnsan olduğunuz sonucuna varılabilir.
    Paylaştığım ayrıntılar gözlerimle gördüğüm ve takibini yaptığım kendi tesbitlerimdendir.Ama asla duyduklarım ya da bana sunulanlardan değil.İsterseniz tesbitlerimin dayanağı olan fotoğrafları size gönderebilirim.Bu fotoğraflarıda aynı duyarlılıkla yayınlarsanız objektif olduğunuza inanacağım.
    İyi günler.

    YanıtlaSil
  8. Lütfen gönderin, memnuniyetle yayınlarım. Eğer güzel birşeyler yapılmışsa, emin olun bunları duymayı ve duyurmayı daha çok isterim. Ayrıca, ben yazımda da görebileceğiniz gibi durumun genel olarak aynı olduğunu savunuyorum. Yani bazı belediyeler hariç, ciddi çözümler üretildiğini düşünmüyorum. Ki kaldı ki Arnavutköy belediyesinin toplayıp toplayıp ormana attığını herkes biliyor. Ki ben de Karaburun'a giderken bi dünya köpek görüyorum. Tabi bunda suç sadece hayvanları barınaklara koymak değil, aynı zamanda petshop satışının serbest olması. İnsanlar zevk için hayvan alıp, birkaç ayda sıkılıp sokağa atıyorlar. Bunun için hayvan sahiplendirirken kimlik çıkarılması, çip takılması ve terkedenlere ve eziyet edenlere karşı ciddi yaptırımların ve cezaların olması gerekiyor. Kadıköy belediyesi petshop satışını yasaklayacağını açıkladı. Darısı diğer belediyelerin başına. Ayrıca belediyecilik sadece kaldırım söküp yapmak değildir, az daha çözüm odaklı olmalarında fayda var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle pozitif yaklaşımınızdan dolayı memnuniyetimi ifade etmek isterim.Dikkat çekmek istediğim nokta şuydu; amaca ulaşmak için tam anlamıyla her açıdan özellikle görüntü almadan bilinçli olarak bir açıdan çekilen fotoğrafla insanların yönlendirilmesidir.Veee iyi niyetlide olsa insanların bu oyunun bir parçası olması,linç kampanyasının hatta bu insanların suç ortağı olmasıdır.
      Sizinle sözkonusu fotoğrafları nasıl paylaşabilirim?

      Sil
    2. lunatulle@gmail.com benim mailim, oraya gönderirseniz sevinirim.

      Sil
  9. LUNA ADINADA HANIMEFENDİ YADA BEYEFENDİ DİYEMEDİĞİMİZE GÖRE İSİMLERİN BİR ÖNEMİ YOK BENCE AMA BAYANIM. ANLADIĞIM KADARIYLA İSTANBULDA YAŞIYORSUNUZ. TESADÜFEN GÖRDÜĞÜM BU FORUMA CEVAP YAZMA İHTİYACI DUYMA NEDENİM YAZINDA FORUMLARDA BU BARINAKLA İLGİLİ HABERLER ÇIKMIŞTI BEN VE O HABERLERİN ÜZERİNE BARINAĞADA , BELEDİYEYE DE GİTTİM. MAMA KAPLARINDA MAMA VARDI AYRICA ŞU AN RAKAMLARI NET HATIRLAMIYORUM AMA TONLARCA MAMANIN DÜZENLİ ŞEKİLDE ALINDIĞI DETAYLI BİLGİ İSTENİRSE ONLARINDA VERİLEBİLECEĞİ SÖYLENDİ. AYRICA BİR BAŞKA ZİYARETİMDE YAZIN ÇOK SICAK OLACAK DİYE VETERİNER HEKİMİN KENDİSİNİN BUHARLA SOĞUTMA SİSTEMİ TAKARKEN GÖRDÜM (SİSLEME DENİLİYORMUŞ SUDAN KAÇTIKLARI İÇİN BUHARLA SOĞUTUYOR)KAÇ BARINAKTA BU SİSTEM VAR, HAYVANLARIN SICAKTA NE DURUMA DÜŞECEĞİ BİLE DÜŞÜNÜLÜYOR. BENDE O FORUMDA OKUDUKLARIMLA, GÖRDÜĞÜM GÖRÜNTÜLERLE TEPKİ GÖSTERİP AYAKLANMIŞTIM DEMEK İSTEDİĞİM BU . SİZİN İSTANBULDAN BURAYI GÖRME , GEZME ŞANSINIZ YOK VE YAPILAN İYİ ŞEYLERİ ÇABALARI GÖRMEDEN FORUMLARDA YAZILIYOR. BEN BİR KAÇ KEZ GİTTİM. AYRICA VETERİNER HEKİMDEKİ YENİ BARINAK PROJESİNİDE GÖRDÜM AMA EVDEKİ EN UFAK TADİLAT BİLE BİR ÇIRPIDA BİTMİYOR, ZAMAN İSTİYOR VE BU KADAR ÇABAYLA ÇOK DAHA İYİ OLACAĞINA İNANIYORUM. BEN HERHANGİ BİR DERNEĞE BAĞLI OLMAYAN BİR HAYVANSEVERİM OBJEKTİF , TARAFSIZ ELEŞTİRİ YAPMAKTAN YANAYIM. EKSİKLERİ VAR TABİKİ ONLARIN YAPILMASI İÇİN TALEPLERİMİZ DİLE GETİRİYORUZ ANCAK YAPILANLARIDA GÖRMEK GEREKİYOR. SİZ HİÇ BU FOTOĞRAFLARI YAYINLARIN SİSLEMEYİ, OTOMATİK SULUKLARI AŞAMA AŞAMA YAPILANLARI YAYINLADIKLARINI GÖRDÜNÜZ MÜ? BİR ÖNCEKİ YORUMDA YAZAN KİŞİNİN DE BELİRTTİĞİ GİBİ BELKİ GEÇİCİ ASLINDA SÜREKLİ OLMAYAN BİR DURUMU HER ZAMAN ÖYLEYMİŞ GİBİ YANSITIYORLAR. ADSIZ OLMAMIN BİR SEBEBİDE BU ASLINDA ÇÜNKÜ BU HAYVANSEVERLER GERÇEKTEN HAYVANLAR İÇİN BİRŞEYLER YAPMANIN DIŞINDA DOĞRUYU SÖYLEYEN, OBJEKTİF OLANLARADA SALDIRIYORLAR. UMARIM YOLUNUZ AKHİSARA DÜŞER VE UĞRARSANIZ YETKİLİLERLE GÖRÜŞTÜĞÜNÜZDE VE BARINAĞI GÖRDÜĞÜNÜZDE SİZDE FARKLI DÜŞÜNECEKSİNİZ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer yazıldığı gibi değilse, yetkililer gerekli açıklamayı yapar ve yanlış anlaşılma ortadan kalkar. Eminim bana yazdığınız gibi, belirttiğim siteye de yazarsanız eminim yanlış anlaşılma ortadan kalkar.
      Ben yapılan iyi şeyleri de yazmayı çok isterim. Tıpkı Yedikule hayvan barınağı gibi..

      Sil
  10. BELİRTTİĞİNİZ GİBİ LİNKİNİ YAZDIĞINIZ , FOTOĞRAFLARI YAYINLAYAN FORUMADA YUKARIDAKİ YAZIMIN AYNISINI GÖNDERDİM SABAH 8 İTİBARİYLE ANCAK HENÜZ YAYINLANMADI VE YAYINLANMAZSA O SİTENİN SİZİN GİBİ OBJEKTİF, POZİTİF DÜŞÜNMEDİĞİNİ VE YANLI OLDUĞUNU ANLAMAK ZOR OLMAYACAK. SADECE O LİNKEDE GÖNDERDİĞİMİ BİLMENİZ , YAZIYI AYNEN ALIP PAYLAŞMAK İSTEYEN ELİF HANIM VE DİĞER TAKİPÇİLERİNİZİN BİZİM GERÇEKTEN GÖRÜP TAKİP ETTİKLERİMİZ DE PAYLAŞMASINI UMUT EDİYORUM.
    O SİTENİN YANLI OLDUĞUNU GÖRMEK İÇİN UFAK AYRINTILARA DİKKAT ETMEK YETERLİ, YANDAKİ BARINAKLARA DA YILDIRIM BARINAĞINA TIKLADIM HAYVAN SAHİPLENDİRME , İLK FOTOĞRAFTAKİ KAPTA AKHİSARDA FOTOĞRAFTAKİ KAPTAN FARKSIZ BİRAZ BÜYÜK ALİMÜNYUM AMA BOŞ NE SU VAR NEDE MAMA AMA ORDA KONU ONUN BOŞ OLMASI DEĞİL HAYVAN SAHİPLENDİRME. LÜTFEN ELİF HANIM VE DİĞER HAYVAN SEVERLER KÖRÜ KÖRÜNE HER GÖRDÜĞÜNÜZ FOTOĞRAFI SUNULDUĞU GİBİ GÖRMEYELİM. SİZEDE AYRICA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. OBJEKTİF VE TARAFSIZ OLDUĞUNUZ YORUMLARIMI YAYINLADIĞINIZ İÇİN. POZİTİF DÜŞENEN, YAPICI OLAN , SİZİN GİBİ HAYVANSEVERLER İLE DOSTLARIMIZA ÇOK DAHA FAYDALI OLURUZ.

    YanıtlaSil
  11. Ben bu haberi burada gördüm: http://sahipsizhayvanlar.blogspot.com/

    Bu sitede çok daha ayrıntılı fotoğraflar var. Bu geçici toplandıkları yerleriyse ve sadece altı dk da çekilen bir fotoğrafya; diğer sitedeki o mama, su kapları ne oluyor? Bir üstteki küçük harflerle yazan adsız, fotoğrafları göndereceğini söylemiş. Lütfen gönderdiyse burada paylaşın. Bu muamma açıklığa kavuşsun.

    YanıtlaSil
  12. ŞİMDİ YORUMLARI TEKRAR OKUDUM AMA 6 DK DEĞİL 6 ARALIK YAZIYOR. 6 DAKİKAYLA İLGİLİ BEN BİR ŞEY BULAMADIM. HABERİ GÖRDÜM DİYEN ARKADAŞ GELİP BARINAĞI GÖRDÜNMÜ? YILDIRIM BARINAĞINIDA YAZDI BEN ORDAKİ KABADA BAKTIN MI? AYRICA LİNKTE VERİLEN SİTEYEDE BU YORUMLARI , GİDİP GÖRDÜKLERİMİ YAZDIM. TARAFSIZ SADECE KARALAMA ÇALIŞMASI YAPMAYAN BİR SİTE OLSAYDI BU SİTE GİBİ HER YORUMA AÇIK OLURDU. İNTERNETTE GÖRDÜĞÜNÜZ HER KAREYE ARAŞTIRMADAN , GÖRMEDEN İNANMAMANIZI RİCA EDİYORUM. BURDA GİDİP , GÖREN BİRİ OLARAK

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar,

    Resimleri en kısa zamanda bloğa koyacağım, haber vereyim dedim.
    2013/1/31 aylin ak

    16:18 (1 dakika önce)

    Kime: AYTÜL
    Bugün baktım gönderdiğim fotoğrafları göremedim.Ama önceki aynen durmakta ve herkes hala onları bilmekte.
    Adalet herkes için gerekli.
    Birgün sizde aynı duruma düşebilir ve sesinizi duyuramamanın,anlaşılmamanın verdiği duygu yetmezmiş gibi haksız suçlamaların hedefi olabilirsiniz.
    Ne adına ilgili habredeki bilgi ve fotoğraflara duyarlı davrandınız ve yayınlayıp paylaşıp haksızlığa ortak oldunuzsa, aynı duyarlılığı göstermek vicdani olarak ve duyarlılığınızın gereği diye düşünüyorum.
    Duyarlılık, edindiğiniz bilgileri sorgulamak-sormak-şüphe duymak ve kesin somut bilgiye dayanmadan yargıda bulunmamayı gerektirir.Ama mevcut durumda yargıda bulunmamayı bırakın infaz ediliyor.

    ''Yargısız İnfaz'' budur.

    YanıtlaSil