14 Eylül 2012 Cuma

Shiseido The Makeup Blush Duo in 04-Natural Red








şurdaki ve burdaki yazılarımda Shiseido'nun dörtlü farlarını tanıtmıştım. Bu da yine, oldukça uzun zaman önce Vepa Kozmetik'ten aldığım bir allık. Shiseido ürünlerini beğeniyorum, hatta bir zamanlar kullandığım ama artık üretilmeyen bir fondoteni var ki, sıla hasreti çeker gibi özlüyorum kendisini. :(






Allık iki renkten oluşuyor: Bir tarafı açık renk pudra; diğer tarafı da ürüne ismini veren kırmızı tonlu bir allık. Parmaklarımda çok bastırmadığım için oldukça şirin görünen bu renk; biraz fazla kullandığınızda sizi rahatlıkla elma yanaklara kavuşturabiliyor, tecrübeyle sabittir!!



Bu ürünle Shiseido markasının kalitesine bir kez daha hayran oldum. Allığın rengi zaten inanılmaz güzel. Üstelik hiç tozutmuyor, fırçaya kolaysa geliyor ve ciltte yumuşacık yayılıyor. Kalıcılığı çok iyi. Üstelik pudra ile allığı blend ederek allığın rengini açmanız da mümkün.


 




Allığın renginin tatlılığına bakar mısınız? Üstelik yüzde de son derece canlı ve güzel duruyor. İçinde çoook minik, belli belirsiz ışıltılar var ama yüzünüzde belli olmuyor. Pudra olan kısımda beyaz görünmesine rağmen, fırçayla yaydığınızda oldukça doğal. Pudranın yapısı incecik, bu nedenle göz altında concealer sabitlemede de kullanılabilir, içindeki hafif ışıltılar, göz altında çok güzel bir aydınlık sağlıyor. Hatta çok açık bir teniniz varsa, tüm yüzünüze fondoten sabitlemek için bile kullanabilirsiniz.



Sonuç olarak, uzun zamandır kullanmadığım bir ürün olmasına rağmen, bir haftadır bıkmadan usanmadan bunu sürdüm. Sanırım ara ara kendisini kullanmam gerek. Kullanmayınca ürünlerin ne kadar güzel olduklarını unutuyorum. Biliyorum Shiseido özellikle renkli kozmetik konusunda pek tercih edilen bir marka sayılmaz, ama yine de arada bir ürünlerine göz atıp, şans vermeli diye düşünüyorum.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder