28 Ağustos 2012 Salı

SHISEIDO EYE SHADOW QUAD - 07 Thunder And Lightning








Shiseido'nun bu far paketi de, daha önce tanıtmış olduğum Shiseido far paketi gibi Vepa Kozmetik'ten alınma, yani oldukça eski..



Üzerinden seneler geçmesine rağmen yapısında herhangi bir değişiklik olmadı. Bu ürün de diğeri gibi refill olduğu için muhafaza etmesi biraz zahmetli. Ben üzerini jelatinle ya da geniş bir bantla kaplayarak kullanıyorum. Aksi taktirde bulaşması ve dağılmaması mümkün değil. Ama buncacık zahmete, sudan ucuz fiyatı sebebiyle seve seve katlandım, katlanırım da..



Öncelikle merak edip de, 'Nerdeymiş bu Vepa Kozmetik?' diye soracaklar olursa; malesef arkadaşlar artık öyle bir yer yok. Ama bu ürünü Shiseido standlarında da bulabilirsiniz.



Görüldüğü gibi ürünümüz 4 tane fardan oluşuyor. Farların gramajları az ama sürekli aynı farı kullanmıyorsanız, bence böylesi çok daha iyi. Öbür türlü bitmiyor, bitmedikçe sıkılıyorsunuz. En azından ben sıkılıyorum.







Renklerde hafif ışıltılar var ama abartı değil. Parmakla sürdüğünüzde bile bu ışıltıları seçemiyorsunuz. Yapısı oldukça satenimsi, hatta kremimsi bile diyebilirim. Sürümü kolay ve baz sürmeden de uzun müddet kalıcı. Hatta altına baz uygulandığında mükemmel olacağını düşünüyorum. Çünkü bazla birlikte farların yumuşaklığı ve renklerin canlılığı daha da belirgin hale gelecektir.






Renkler birbiriyle kombinlenebilecek kullanışlı renkler. En çok sarı rengi beğendim. Göz kapağını çok güzel aydınlatıyor. Üstelik diğer üç renkle gölgelendirerek de, ister gündüz; ister gece güzel bir göz makyajı oluşturulabilir.



Shiseido kesinlikle pahalı bir marka. Ama kullandığım gerek renkli kozmetik ürünlerinde, gerekse kremlerinde bana hayalkırıklığı yaşatmadı. Yine de bu ürünü gerçek fiyatıyla almazdım çünkü 100 küsur lira verip far alacak olsam, başka markaları denerdim.










1 yorum:

  1. Bunun renkleri gerçekten çok ama çok güzelmiş!!!

    Shiseido'ya karşı tepkiliyim; ama bu farını sevdim :) Yine de, dediğin gibi, 100 küsür TL vermeyi ben de düşünmem...

    YanıtlaSil