23 Ağustos 2012 Perşembe

SHISEIDO CREAM EYESHADOW DUO - ICED MOSS











Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde, henüz Elca diye bir cennet yok iken, Vepa kozmetik diye başka bir güzellik varmış. İçinde Shiseido'nun, Clinique'in sezon sonu, defolu ürünleri ucuz mu ucuz satılırmış. Sonra ne mi olmuş; her masal gibi bitmiş... :) Nasıl başlayayım derken böyle bir giriş yapayım istedim. Nerden çıktı derseniz, bu ürün çok eski, taaa 7-8 yıllık canlar. Ben bu ürünü zamanında, Leventte bulunan ve belli markaların satışını yapan Vepa kozmetik'ten almıştım. Ürün gördüğünüz gibi tester bir ürün, kapağı yok.



Vepa kozmetik de, tıpkı Elca gibi (bu arada aynı firma mı bilemiyorum, ayrı firmalar olma ihtimali yüksek amabelki de birbirinin devamıdır.) belirli markaların sezon sonu ya da defolu ürünlerini oldukça uygun fiyata satan, oldukça uygun fiyatlı bir mağazaydı. Ben o zamanlar Shiseido markasının hastasıydım ve gidip gelip bu markanın ürünlerine dadandım. Buradan bu markanın fondotenini, farlarını, allıklarını ve rujlarını 20-25 TL gibi bir fiyata almıştım. Pahalı gibi görünse de, o zamanlar bile gerçek fiyatının nerdeyse 5'te 1'ine tekabül ediyordu. Hatta oradan aldığım ürünlerle ilgili toplu bir post yapmak istiyorum. Artık bu firma yok belki ama, kimbilir belki ilerde farklı markaların da seri sonu ürünlerinin satıldığı bir mağaza açılır!



Neyse, bu gereksiz bilgiden sonra hala satılıp satılmadığını bilmediğim ürünümüze gelelim. Ürün krem yapıda iki fardan oluşuyor: Bir tarafı siyah mat; diğer tarafı ise ışıltılı gri.






Bu kısım, bakıldığında gri gibi gözükmesine rağmen; aslında oldukça saydam, içinde ufak simler barındıran ve hafif pembeye çalışan bir renk. Far olarak kullanmaya uygun değil. Oldukça ince yapılı ve kesinlikle görünen rengi vermiyor. Bu kısım bence aydınlatıcı olarak düşünülmüş.  






Siyah olan kısım ise son derece mat ve pigmentli. Rengi ve yapısı harika. Ama ben bu kısmı da far olarak kullanmıyorum. Bu arada oldukça koyu bir tonu var ve kalıcılığı mükemmel.






Fardaki iki tarafın yapısı birbirinden farklı; parlak kısım ince, belirsiz ve ışıltılıyken; siyah olan taraf oldukça mat, kalın ve düzgün. Nasıl kullandığıma gelince; ben siyah olanı eyeliner şeklinde kirpik dibime çekip, ışıltılı kısmı kaş dibimi aydınlatmak için kullanıyorum. Bu şekilde kullanıldığında oldukça başarılı ve tamamlayıcı oluyor. Aksi halde; açık renkli kısmın belirsizliği ile siyah kısmın kalınlığı far olarak kullanılmalarına müsade etmiyor.






Biliyorum bu tarz ürünleri kesinlikle makyajla göstermek gerek ama ben henüz beceremedim. Ama en kısa zamanda makyajlı görüntüsünü de koymak istiyorum. Şimdilik fikir olması açısından bileğimdeki görünüşünü gösteriyorum.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder