31 Temmuz 2012 Salı

SLEEK CARIBBEAN COLLECTION - ARUBA ALLIK











Sleek allıkları çok seviyorum. Aslına bakarsanız Sleek markasını çok seviyorum. Çünkü fiyatı oldukça uygun olmasına rağmen, hem ambalaj, hem de ürünün kalitesi konusunda adamlar aşmış resmen. Bir markanın her ürünü mü güzel olur! Hakikaten bu markanın öyle.



Sleek, drugstore olarak adlandırılan bir İngiliz markası. Tabiki de Türkiye'de yok. Fiyat olarak The Balm'dan bile ucuz olduğu için Türkiye'ye getirilebilecek bir marka olduğunu düşünüyorum. Aslında gelmesini istediğim o kadar fazla drugstore markası var ki.... Aaah ah, çok dertliyim çok!


 


 
Geçelim bu turuncu güzeli, pigment delisi allığımıza. Aruba, Sleek Caribbean koleksiyonunda çıkan yanılmıyorsam sınırlı üretim bir allık. Ancak bunu Mac koleksiyonları gibi düşünmeyin, çoğu yerde hala satılıyor. Allığı almadan önce oldukça büyük olduğunu düşünmüştüm ama boyutu Nars allıklar gibi fındık kadar. Yalnız o kadar yoğun renk veriyor ki, isteseniz de bitiremezsiniz, o yüzden bu asla bir dezavantaj değil.










Aslında bu allığı seçerken içimden geçen, o zaman bi türlü paraya kıyıp da alamadığım Nars Tac Mahal allığa alternatif olmasıydı. Evet ilk bakıldığında Tac Mahal'e benziyor, fakat daha önce dediğim gibi, Tac Mahaldeki bakır ton sebebiyle, hiçbir turuncu allığımı onunla kıyaslayamam. Tac Mahal kesinlikle farklı birşey. Aruba'yı kıyaslamadan, tek başına değerlendirdiğimde; çok ama çok güzel bir allık olduğunu düşünüyorum. Renginden, duruşundan, toz toz olmamasından tutun da; rengindeki o parlak turunculuğun verdiği canlılık ve yüzdeki duruş harika.. Üstelik kalıcılığı çoğu markaya fark atar.



Plastik bir kutu içinde tasarlanmış ve tıklayarak kapanan, açılma-kırılma sorunu yaşamayacağınız bir ambalajı var. İçinde ayna da düşünülmüş. Ne güzel, Nars amcamın 72 liralık allıklarında düşünmediğini, 4'te 1' fiyatındaki Sleek düşünmüş. Üzerindeki resim koleksiyon için tasarlanmış, diğer allıklarda böyle bir şekil yok.  



Marka, hayvanlar üzerinde test yapmıyor ki bu devirde mumla aradığımız bir özellik oldu bu. Eğer imkanım olsaydı almak istediğim birkaç renk daha vardı. Belki Gittigidiyor'da satılıyordur, bilemiyorum. Allığı 21 liraya almıştım, üstelik bu fiyata İngiltereden kargo da dahildi. Eğer Yurtdışına çıkacaksanız ya da orda yaşayan tanıdığınız varsa bu markanın allıklarından birini mutlaka deneyin.












2 yorum:

  1. Ben de çok seviyorum Sleek markasını ben de far paletleri ve bir allık paleti var.

    YanıtlaSil
  2. Bende iki allığı daha var ama keşke Santorini'yi de alsaymışım zamanında!

    YanıtlaSil