30 Temmuz 2012 Pazartesi

ETUDE HOUSE LUCIDarling Fantastic 3 eyes (#2 - High Pixel Pink)











Merhabalar, günün ilk postu ile başlıyorum. Bugün kendimi gerçekten halsiz hissediyorum. Hafta başı sendromu olmasını isterdim ama İstanbulda yaşayanlar için P.tesi sendromu diye birşey yoktur, bize haftanın her günü sendrom! Özellikle de her köprü, tünel, kaldırım, geçit kazılıyorken.. Ne bitmeyen çilemiz varmış yarabbim!!


Neyse kısa bir veryansından sonra konumuza dönebiliriz. Yine benim çok sevdiğim Etude House markasının bir ürününü tanıtacağım, Lucidarling Fantastic 3 eyes. Bu ürün, benim gibi uç renkleri makyajda kullanmayı sevenlerin bayılacağı bir ürün aslında. İçinde üç farklı renkte eyeliner var. Sarı ve pembe renkli olanlar mat; sütlü kahve olansa shimmer yapıda. En güzel kısmı ise; bunları hem eyeliner, hem de krem far olarak kullanabiliyorsunuz.







Ürünün kocaman bir kutuda geliyor olmasına bakmayın, aslında içinden çıkan küçük bir cam kavanoz ve bir de kapaklı küçük bir eyeliner fırçası. Ben tüm makyaj fırçalarımı tek bir yerde tuttuğum için gelir gelmez çıkarmıştım. Ama fırçanın özellikle kapaklı olduğu için çok kullanışlı olduğunu söyleyebilirim, yalnız biraz sert. Yine de ben bu eyeliner'ları kendi fırçasıyla sürüyorum.







Bu ürünü o kadar seviyorum ki, bütün eyeliner'larımı bir kenara bırakıp, ömürmün sonuna kadar bunu kullanabilirim. Bir kere inanılmaz güzel renkleri var. Pigmentasyonları şahane, kalıcılıkları inanılmaz. Sürdüğünüzde siz silene kadar çıkmıyor. Ve çıkarmak için de su bazlı ürünler yeterli değil. Yağ bazlı bir göz makyaj temizleyici kullanmanız gerek. Bunların dışında mor ve turuncu ağırlıklı iki farklı eyeliner daha var ki, zamanımda almadığım için ne kadar dövünsem azdır.



Oldukça az gramajı olmasına rağmen, uzun bir süre kullanacağımı düşünüyorum. Zaten çok büyük ambalajlı ya da gramajlı ürünleri sevmiyorum, bitmek bilmiyorlar. Bana göre tek eksisi; sürerken çok dikkatli davranmanız ve kirpiklere değdirmemeniz gerekiyor. Fiyatı da markanın çoğu ürünü gibi 20 lira civarıydı. Fiyatının hakkını sonuna kadar verdiğini düşündüğüm, imkanım olsa stok yapmak istediğim bir ürün.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder