15 Temmuz 2012 Pazar

SEPHORA COMPACT BRONZER












Merhabalar,


Bu ürünü geçen yaz ki Sephora indiriminden gayet uygun bir fiyata almıştım. Uzun zamandır Too Faced Chocolate Soleil bronzer istiyordum ama fiyatı sebebiyle her seferinde erteledim. Sonra bu ürünü gördüm ve bu fiyata kaçmaz deyip aldım.


İyi ki almışım. Geçen sene yazın rengim koyulaşınca cildime gayet güzel uydu. Göründüğü kadar koyu rengi yok. Tester denemeseydim sanırım görüntüsünden korkup almazdım.


Yapısı krem gibi dursa da aslında pudra bitişli. Ben kuru ciltli olduğum için genellikle pudra kullanmıyorum. Çünkü cildimi ciddi anlamda kurutup, geriyorlar. Ama bu üründe böyle bir sorun yaşamadım. Normal ve karma ciltler de rahatlıkla kullanabilir. Yaz boyunca kullandım, bende herhangi bir sivilcelenme yapmadı.






En güzel tarafı da 30 güneş koruma faktörü olması. Çünkü ben üst üste ürün kullanmayı sevmiyorum. Bu nedenle içinde güneş koruma faktörlü ürünleri tercih ediyorum. Bu da bu tarz bir ürün. Cildi koruyor, sağlıklı bir renk vermesi de cabası.









Pudrada herhangi bir sim ya da ışıltı yok. İsterseniz kontur amacıyla da kullanabilirsiniz. Hala satılıp satılmadığını bilmiyorum. Tabi ki bir Too Faced chocolate soleil olamaz ama, onun uygun fiyatlı alternatifi olabilir.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder