23 Temmuz 2012 Pazartesi

NYX ULTRA PEARL MANIA - MOCHA







NYX markasının bana göre en başarılı ürünü gördüğünüz bu miniminnacık pigment farlar. Son derece pigmentli, güzel renklere sahip bu farların kullanımları ne yazık ki çok da pratik sayılmaz. Her tarafa saçılması yüzünden, dar vakitte kullanılmaya pek müsait değil. Eğer bolca zamanınız varsa, gerçekten harika bir ürün olduğunu söyleyebilirim.


Ben fırçamı ıslatarak uyguluyorum. Bu şekilde hem etrafa saçılmıyor, hem de rengi daha canlı metalik bir hale geliyor. Kalıcılığının da bazsız birkaç saat sürdüğünü söyleyebilirim. Eğer baz kullanırsanız tüm gün gözünüzde kalacaktır. Üstelik tüm renkler kolaylıkla blend edilebiliyor. Sonuç capcanlı, ışıl ışıl gözler... Gerçekten bu farları seviyorum.











Bendeki renk en favori renk olan Mocha. Taupe denen boz kahverengi bir renk. Son derece kullanışlı, uyumlu bir renk olduğunu söyleyebilirim. Gece-gündüz her makyajda kullanabilir ve birçok renkle birlikte kullanabilirsiniz.








Yanlız şöyle bir durum var, bu pigmentlerin yapıları oldukça ince. Elimdeki İnglot farlarla karşılaştırdığımda bunu daha iyi hissediyorum. Bu eksi bir özellik mi derseniz, kullanım olarak değil. Ama presleme yaptığımda ne yazık ki kırılıyorlar. Birkaç kez denedim ama presleyemedim. Belki de bu benden  kaynaklı bir durumdur, bilemiyorum.


Bana göre bu ürünün tek dezavantajı, her ucuz üründe yaşadığımız bu ambalaj belası. Çünkü ne zaman kullanmaya kalksam, her kapağı açtığımda oraya buraya uçuşuyor. Ağız kısmının ufak olması nedeniyle ürünü içinden değil, kapağına döküp kullanmak daha mantıklı. Fakat bu sefer de fazla ürün dökülüyor ve kutuya koymaya çalışırken yine ziyan zebil oluyor. Fakat bunu görmezden gelirsek, gayet nefis bir ürün.


Ürünün gramajı 5 ml. ama çok çok az uygulandığından epey bir süre gidecektir. Douglas mağazalarına bu markanın geldiğini biliyorum, büyük ihtimalle bu ürünü de bulmak mümkün. Çok ucuz olmasa da, bir MAC kadar pahalı olacağını sanmam. Eğer pigment farları seviyor ama çok para vermek istemiyorsanız, Pearl Mania'lara bir göz atın.










1 yorum:

  1. Gercekten rengi cok hosmus canim. Ozellikle gece makyajinda kullanilabilir. Bu arada cekilisimiz var bekleriz. http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    YanıtlaSil