24 Temmuz 2012 Salı

FOREVER NEW İNDİRİMİ - ÇANTA ALIŞVERİŞİM




Hep kozmetikten bahsedecek değiliz ya, bugün de, hafta sonunda aldığım çantadan bahsetmek istiyorum. Bu çanta; benim çok sevdiğim, aksesuar, çanta ve özellikle de abiye konusunda çok başarılı ve farklı bulduğum Forever New markasına ait.










Forever New sezon içinde çok ucuz olmasa da, özellikle sezon sonunda %50'ye varan indirimler yaparak beni mest ediyor. Kıyafetler için birşey diyemiyorum, kıyafetlerde indirim hak getire. Hatta diyebilirim ki, giysilerin fiyatları almış başını yürümüş. Ama çantaların ve ayakkabıların fiyatları gerçekten de çok çok ucuz. Hatta pazarlarda bundan pahalıya çanta satıldığını görmüşlüğüm var, o derece!


Her sene, özellikle de bu markanın sezon sonu indirimini takip ediyorum. Hani herkes Zara, Mango takip eder; ben de Forever New'in peşine düşüyorum. Çünkü gerçekten çanta düşkünüyüm. Sanırım topuklu ayakkabı giyemediğim için, bu açığı çanta ile kapatıyorum :)) Özellikle de böyle geniş, çok gözlü, içine çul-çaput herşeyi tıkıştırabileceğim kocamaaan çantalara bayılıyorum. Zaten küçük çantalar benim yükümü taşımıyor. Zavallıcıkların ya sapı kopar, ya ağırlıktan ağzı-burnu bir tarafa kayar.






O yüzden yine böyle büyük bir çanta bakarken bunu gördüm. Aslında aklımda gri ya da beyaz renkte hermes modeli çanta almak vardı. Ama gri renkli olandan kıyafetlerime uyduramam diyerekten vazgeçtim, beyaz renkli olandan da tabiki de kalmamıştı. Ben de önceleri pek içime sinmeyerek, istediğim gibi bulursam değiştiririm düşüncesiyle bunu aldım. Ama; yaz için kullanışlı olması ve içine tabletimin bile sığması sebebiyle vazgeçtim. Duruşu da çok şık, her kıyafetimle de rahatça kullanabilirim. Genelde elim hep aynı tür çantalara gider, daha kadınsı çantalar seçerim. Bu sefer gerçekten de farklı ve spor bir çanta almış oldum, kendimi tebrik ediyorum.  






Çantanın ön kısmında da yanyana iki tane kilitli cep var. Hani benim gibi telefonunuzu ya da anahtarlarınızı çantaya atıp, ondan sonra 40 saatte bulamayıp, kriz geçirenlerdenseniz; sadece şu güzelim kullanışlı cepler için bile alın bu çantayı.


Çantayı beğenenler ve nerden aldığımı merak edenler olursa; Yenibosna İkitelli yolundaki Starcity Outlet AVM'den 39,90 TL'ye aldım. Birkaç tane daha vardı. Özellikle de şallar'a bittim. Fiyatları 10 Tl. Ve çanta ile takım olabilecek kadar şık bir ayakkabı da buldum ama ne yazık ki benim numaram kalmamıştı. Üstelik ilk defa kafam kadar platformu olan bir ayakkabıda bu derece rahat ettim, kısmet işte! Onun fiyatı da çanta ile aynıydı.


















1 yorum:

  1. Bayıldım çantaya canım çok güzel güle güle kullan. Keşke Samsun'da da olsa forever new ama yok malesef :((

    YanıtlaSil