23 Temmuz 2012 Pazartesi

ELF DUO EYESHADOW CREAM - EGGPLANT




Merhabalaaaaar,


Hafta sonu doğru düzgün post giremedim. Malum Ramazan, havalar sıcak, evin işi gücü, yemek falan derken takatim kalmıyor. Ama blogları zevkle takip ettim o ayrı!


Bugün Yurtdışı alışverişinin serbest olduğu zamanda hepimizin bolca alışveriş yaptığı, bilindik bir markadan -ELF'ten - bahsetmek istiyorum. Özellikle studio fırçaları bir çok kişinin sevgisini kazanmış durumda. Ben de bu fırçalardan nasibimi aldım. Ama bugün tanıtacağım ürün fırçası değil, krem yapıdaki ikili farı.


Plastikten yapılma dandirik bir kabı var. O kadar uyduruk ki, bizim yerli markaların ambalajlarına rahmet okutur. Ama fiyatının 4 lira civarı olduğunu düşünürsek, fazla da birşey beklemek haksızlık.










Bunların farklı farklı renklerde birkaç çeşidi var. Bendekinin adı Eggplant. Bir tarafı yeşil, bir tarafı mora yakın pembe. Ancak sürüldüğünde oldukça değişik duruyorlar. Her ne kadar renkleri şahane olsa da; yağlı yapısı ve kısa zamanda çizgilenmesi nedeniyle çok da tercih edilebilecek ürün değiller. Ben, gözkapaklarımı yapış yapış eden ürünlerden hoşlanmıyorum. Bu ürünün de en büyük zaafı ne yazık ki bu. Altına baz kullanılması çizgilenmeyi önlese bile; o yapışkanlık hissinin geçmesi ne yazık ki zor. Gerçi Mybelline Tattoo mucizesini saymazsak, çoğu krem far için bu durum geçerli.


Yine de 'ben bir deneyeyim, öyle karar veririm' diyen olursa gittigidiyor'da satılıyor.









1 yorum: