9 Temmuz 2012 Pazartesi

NYX SLİM GÖZ KALEMLERİ



Merhabalar,
Bu postta Nyx makyaj kalemlerimi swathlarıyla birlikte göstermek istedim. Bunları da lot halinde Ebay'den almıştım. Fiyatı da gayet ekonomikti. Biliyorsunuz NYX markasını Douglas'larda bulabiliyoruz artık. Burdaki fiyatları hakkında bir fikrim yok. Sanırım çok uçuk olmayacaktır, ama tabi ki yurtdışındaki fiyatla aynı olmasını da beklemeyin.
Benim aldığım bu sette genellikle yeşil tonlar ağırlıkta. Renkleri çok güzel. Eğer benim gibi süper yağlı göz kapaklarınız yoksa kalıcılıkları da gayet iyi. Hatta öyle ki, elime yapmış olduğum swatchlar, elimi defalarca yıkamama rağmen makyaj temizleyici ile silmeden gitmedi.







Yukarıdan aşağıya;

- 904 Light Brown
- 928 Velvet
- 912 Charcoal
- 914 Medium Brown
- 925 24 Karat
- 918 White Pearl




- 913 Sapphire
- 929 Moss
- 911 Emerald City
- 920 Lime Green
- 930 Teal
- 910 Satin Blue 


Pigmentasyonları gayet iyi. Özellikle mat renkler bir sürüşte rengini veriyor. Velvet ve Lime Green renkleri haricinde hiç sorun yaşamadım, bu iki renkte iki üç kez üstünden geçtim.


Bu sete sanırım aşağı yukarı 25 lira gibi bir fiyat ödemiştim. Yani kalemlerin tanesi 2 lira gibi bir rakama geliyordu. Bu fiyat için de, bu performansın çok iyi olduğunu söyleyebilirim.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder