9 Temmuz 2012 Pazartesi

LUSH ÇİKOLATA PARÇALI KALPLİ MASAJ KREMİ







Kozmetikten sonra vücut ürünüyle ilgili bir post girmek istedim. Ve tanıtıma benim en sevdiğim vücut kremi ile başlıyorum. Her ne kadar Lush buna masaj yağı demişse de, ben bu ürünü vücudumda hatta ellerimi nemlendirmede kullanıyorum.

Kendileri benim ilk Lush ürünüm. O kadar güzel kokuyor, o kadar güzel nemlendiriyor ki anlatamam. Bu aldığım ikinci. Biterse tereddütsüz yine alırım.

Çok tatlı, baymayan harika bir vanilya kokusu var. Sanırım bu kokuyu bu kadar etkileyici ve özel kılan içindeki bal ve portakal. Portakal vanilyanın o keskin kokusunu kırarak, yumuşatmış. Özellikle benim gibi vanilyalı olan herşeye bodoslama atlayan biriyseniz kesinlikle bu ürünü deneyim, pişman olmadığınız gibi bağımlısı olmanız muhtemel.





Kalbin üzerindeki o siyahlık gerçek çikolata. Bunu öğrendiğimde bir kez daha aşık oldum kendisine. Sert gibi görünmesine rağmen elinize aldığınızda saniyeler içinde eriyor. Bu nedenle yazın serin bir yerde muhafaza etmekte fayda var. Ben resimde de gördüğünüz şeffaf kare kapaklı bir kutuda, çekmecemde saklıyorum. Böylece erimiyor ve bulaşmıyor.


Tabi her güzel gibi bunun da kusurları var. Bir kere çok çabuk bitiyor, çok da ucuz bir ürün sayılmaz. Eğer bol kepçe her gün süreyim derseniz, kısa zamanda bitirirsiniz. Ayrıca ürün azaldıkça o çikolata kısmı ortaya çıkıyor. İlk kullandığımdaki 'Uf bee, çikolataya bak' tepkim; o çikolatanın vücudumda erimemesi ve kahverengi leke bırakmasıyla hüsrana dönüştü.

Son olarak da, ürün yağlı ve yoğun olduğu için, yazın kullanmaya pek müsait değil. Ama kusurlarına rağmen kabul diyorsanız, hiç durmayın alın derim.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder