8 Temmuz 2012 Pazar

BİTİRDİKLERİM...








Blogger'ların 'bitenler' yazılarını severek takip ediyorum. Hal böyle olunca, taze bir blogger olarak ben de uzun süredir 'blog açarsam eklerim, atmayayım ben bunu' diyerek biriktirdiğim boş ürünlerimi post yapmaya karar verdim.


Aslında bitmeye yüz tutan bir de rujum var ama onu Project Pan olarak saklıyorum. Bunun dışında bir kaç biten saç ve cilt ürünüm vardı ama onları banyoda unuttum :( Onlar da bir dahaki sefere artık.


Bitirdiklerim nelermiş, bir bakalım:


1. NUDE ŞAMPUAN : Hemen hemen kullanan tüm blogger'ın bu ürüne ayılıp bayıldığını görünce denemek için aldım. Ben çok da sevmedim açıkçası. Ama bunda benim saç yapımın, ondan da öte sorunlu saç derimin etkisi büyük. Malesef egzamam var ve hiçbir şampuan beni memnun etmiyor. Aslında doktorun verdiği şampuanları kullanmam gerek ama onlar da saçları resmen düğümlüyor, o kadar kurutuyor yani. Yine bunun gibi ufak boy Gıovanni şampuanı daha çok beğendim. Sanırım naneliydi ve cilt derime nefes aldırdı. Sanırım onun büyük boyunu kullanacam.


2. REXONA DEODORANT : Çok temiz bir kokusu var. Koruyuculuğu da fena sayılmaz. Yerine başka çeşitlerinden aldım 2 adet.


3. NIVEA LİKİT DEODORANT : Çok güzel kokuyor, koruyor ve uzun süre gidiyor e daha ne olsun di mi? Baskın bir pudra kokusu var ama ben bayılıyorum. Herkes bu kadar yoğun sevmeyebilir. Ama ben, özellikle yapış yapış olduğumuz, nemin tavan yaptığı şu günlerde severek kullandım. Muhtemelen tekrar alacağım.


4- BENRİ EL KREMİ : Gratisten çok ucuz bir fiyata almıştım. Hindistan cevizi kokusuna bayıldığım için kokusu beni mest etti. Yapısına gelince, nemlendirmesinden çok memnun kalmadım. Biraz sulu geldi bana. Gerçi benim cildim kuru olduğu için, el kremi konusunda en tatminsiz insanlardan biriyimdir. Ama 2-3 lira gibi bir fiyatı olduğunu düşünürsek, özellikle şu sıcak aylarda kullanılabilir.


5- PERLODENT AĞIZ SPREYİ : Tek kelime ile felaket! Hem çok yakıyor, hem de çok şekerli. Beğenmedim. Ben daha fresh birşey düşünmüştüm. Bir daha almayacağım.


6- LOREAL ALLIK : Genel de ben de herkes gibi krem, şampuan ya da deodorant bitiriyorum. Gramajları  ve aynı ürünün fazla kullanılmaması nedeniyle makyaj ürünü bitirmek imkansız gibi birşey. Bu benim çok emektar bir allığım. Sanırım lise dönemlerinden kalma. Tabi bu kadar eski olunca, numarası falan da silinmiş. Çok canlı bir pembe, sanırım serinin en cart pembesi buydu :) Loreal grubuna duyduğum gıcıktan ötürü tabi ki bir daha almayacağım.


7- SKİN 79 GOLD CAVIAR BB KREM : Benim en sevdiğim, canım balım BB kremim! Bu gördüğünüz Skin79 4'lü deneme boy setin içindeki havyarlı olan. Fi tarihinde, Türk insanı yurtdışından alışveriş yapabiliyorken almıştım. Daha sonra Allahtan büyük boyunu da almışım da dövünmedim. Genel olarak söylemek gerekirse, ben bu kremi Misshanınkinden daha çok beğendim. Misshadan daha koyu, içinde havyar var.  SPF 25 korumalı. Diğer kremlerde olduğu gibi bunda da kırışıklık iyileştirme ve beyazlatma özelliği olduğu söyleniyor. Olgun ve kuru ciltler için daha uygun olduğunu düşünüyorum.


8- SEPHORA SPREY - COCONUT : Geçen seferki Sephora indiriminden almıştım. İlk başlarda çok hoşuma gitti ama bir süre sonra bu hindistan cevizi kokusu beni baymaya başladı. Bu seferde limonlu olandan aldım. O çok daha güzel.


Evet, böylece ilk 'bitirdiklerim' postumuzun sonuna geldik. Bir dahaki postta görüşmek üzere.. :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder