24 Temmuz 2012 Salı

NYX POWDER BLUSH - CINNAMON











NYX markasının kremsi ya da pudramsı birbirinden güzel renkli allıkları arasından, ben yine turuncu sevdama yenik düşüp bu allığı seçmiştim. Bu allığı aldığım dönem, benim Nars-Tac Mahal aşkıyla yanıp tutuştuğum döneme denk geliyor. Gerçi birkaç turuncu allık daha almama rağmen, hiçbirinin Tac Mahal'e benzemediğini, hatta yanından bile geçmediğini anca anlayabiliyorum.















Yine de tek başına değerlendirdiğimde Cinnamon allık da çok ama çok güzel bir turuncu. Rengini gayet güzel veriyor. Özellikle yanık tende duruşu çok güzel. Açık ya da koyu tenli olmanız önemli değil, bana göre her ten rengine yakışabilecek mat bir allık. Pigmentasyonu yüksek olduğu için uygularken elinizin ayarını dengelemek gerekiyor. Hata kaldırabilecek, sür-çık tarzı bir allık değil. Kabı hakkında konuşmaya bile gerek yok, gördüğünüz gibi gayet uyduruk. Bir de ne yazık ki çok kalıcı değil. Ama ben allığın rengini çok sevdiğim için bunları görmezden gelebilirim. Sonuçta hangi allık akşama kadar dayanıyor ki?



Nyx allıkların Douglas'taki fiyatının 30 TL olduğunu okumuştum. Çok ucuz olduğunu düşünmesem de, alınmayacak kadar da pahalı değil. Belki indirim falan olursa ya da çok hoşuma giden bir renge denk gelirsem alırım.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder