25 Temmuz 2012 Çarşamba

MILANI COLOR PERFECT RUJ - 42 MANDARINA









Milani, ismi nedeniyle bana İtalyan markasını çağrıştırsa da aslında bir ABD markası. Marka, özellikle son zamanda, MAC MSF'lere benzeyen Baked Blush'ları ile ön plana çıksa da, bir çok ürünü gerçekten fiyatına göre gayet iyi performansa sahip. Bu markanın tanınmasına en önemli sebep kuşkusuz, Nars Orgasm'a alternatif olarak gösterilen Luminous allığı. Ama rujlarındaki çeşitlilik ve renklerinin canlılığı da takdire şayan.






Ben de Milanin 3 ruju var, bugün tanıtacağım ise yine turuncu tonlu Mandarina rengi. Bu ruju özetlemek gerekirse; kremsi yapıda parlak portakal rengi diyebiliriz. Bu renk benim uzun zaman nette gördüğüm ve hayran olduğum Revlon Siren'in aynısı.






Sürümü kolay, renk yoğunluğu da gayet iyi, gayet güzel renk veriyor. Siz de benim gibi mat duruştan çok, parlak görünümü seviyorsanız, bu ruju da seveceğiniz kesin. Çok hafif bir parfüm kokusu var ama rahatsızlık verici derecede değil, hatta güzel bile olduğunu söyleyebilirim. Sadece nemlendiriciliğini beğenmedim. Eğer dudaklarınız kuruysa bütün hataları ortaya çıkarıyor benden söylemesi. Yapısını nasıl tarif edeyim bilemiyorum. Aklıma ilk gelen Mac Viva Glam Nicki'ye benzediği.



Plastik ve gayet muhafazalı bir kabı var. Ben Cherryculture'den spariş vermiştim, fiyatı da 15 lira gibi birşeydi. Eğer beğenen varsa, bu ruju Türkiyede bulamayacağınız için, alternatif olarak bunun hemen hemen aynısı olan MAC Morange'ı gösterebilirim. Mandarina, Morange'tan bir tık daha parlak duruyor, bilginize.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder