25 Temmuz 2012 Çarşamba

CANMAKE CREAM CHEEK - 04 VITAMIN ORANGE




CANMAKE Cream Cheek - Vitamin Orange






Canmake, Türkiyede herhangi bir yerde ürünlerine ve yazılarına rastlamadığım bir Japon markası. Ben nasıl keşfettim hatırlamıyorum. Genelde nette araştırırken gördüğüm resimlere hayran kalıp, 'mutlaka denemem lazım' diye bir delicesine bir duyguya kapılıyorum. Herkesin beğendiğini seçmemek, gidip en riskli ve bilinmeyen şeyleri bulup almak gibi bir zaafım var. Kendimi kozmetik Jan-Darc'ı gibi hissediyorum. Çok mu iddialı oldu, hayır aslında değilim. Sadece az bulunan ürünleri tanıtıp, en azından 'bunlar da var' diyebilmek beni mutlu ediyor.



Sonuçta bu markanın birkaç çeşit krem allığı var. Ben her zamanki gibi gidip böyle iddialı bir renk seçtim. Bu tonları çok sevdiğimi defalarca söylemişimdir. İnsanın bir rengi varsa; benimki kesinlikle Turuncu! Çok seviyorum, bana güneşi, aydınlığı, sıcaklığı ve sıcakkanlılığı hatırlatıyor. Çok mu romantik oldum! tamam tamam özüme dönüyorum.






Bendeki rengi 04 numara portakal rengi. Renginin bu kadar iddialı olduğuna bakmayın, çok daha soft bir duruşu var. Krem yapıda ama çoğu krem allık kadar yoğun değil. Yapısı ince, yüzünüze sürüp yaydığınızda son derece sheer duruyor ve hafif bir ışıltısı var. Korkulduğu gibi turuncu yanaklarınız olmuyor yani.



Kalıcılığına gelince; eğer tazelemezseniz 4-5 saat diyebilirim. Ben kuru ciltliyim, yağlı ciltlerde kalıcılığı daha da az olacaktır.



Gramajı çok az, ne kadar ufak olduğunu görebilmeniz için resmi avucumda çektim. Fiyatı da 20 TL'ydi. Ücretsiz kargo ile Ebay'den almıştım. Sanırım gayet uygun. Plastik bir ambalajı var. Son derece hafif. Özellikle makyaj malzemesinin ağırlığından bunalanlar için taşınması kolay. Genel olarak bu ürünü seviyorum.



Son olarak, bugün yayınladığım 3 posttaki ürün de turuncu olurca, hepsinin toplu swatchlarını eklemeye karar verdim.



NYX Cinnamon, CANMAKE Vitamin Orange, MILANI Mandarina



Turuncuseverleri bugünkü postlarımla bıktırıp, turuncu düşmanı yapmadan bugünlük turuncu yeter diyorum. Umarım bu toplu görünüm size daha iyi bir fikir verir. Görüşmek üzere.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder