13 Temmuz 2012 Cuma

MAC PEACHES - ILLAMASQUA LOVER KARŞILAŞTIRMASI









Dün yazdığım Illamasqua Lover postunda bu allığın, MAC'in meşhur Peaches allığına benzediğini söylemiştim.


Bende Peaches allık olmasına rağmen inanın bir kez bile kullanmadım. Sevmediğimden değil, hatta bana göre MAC'in en güzel allıklarından biri. Sanırım ben Lover allığı çok sevdiğim için, elim hiç bu allığa gitmedi.



     MAC  -  ILLAMASQUA


 MAC Peaches - ILLAMASQUA Lover


Illamasqua Türkiyede satılan bir allık olmadığı için, beğenenlerin bu allığın muadili olarak MAC Peaches allığı alabileceklerin söylmemiştim. Ama söylemek yerine, ne kadar benzediklerini göstermeye karar verdim ve bugün swatchlarını yaptım.


Gördüğünüz gibi Peaches biraz daha koyu, Lover ise daha açık duruyor. İkisi de çok güzel bir şeftali rengi. Bende neden bu şekilde mercanımsı duruyor bilemiyorum. İki allığın da pigmentasyonu yüksek ve ikisi de mat. İçlerinde herhangi bir sim, ışıltı yok. Benim gibi ışıl ışıl allıklardan haz etmiyorsanız, bu allıklar sizin için de biçilmiş kaftan.


Özellikle yazları şeftali tonlu allıkların her ciltte çok güzel ve doğal durduğunu düşünüyorum. Cilde güzel bir hava ve renk katıyorlar.


Illamasqua'nın gramajı daha düşük, 4,5 gr. Mac ise 6 gr. Bu durum, allık bitirmeyi başarabilenler varsa, onlar için Mac'i daha avantajlı yapar.


Illamasqua'yı 16,5 Sterlin'e sitesinden almıştım, bizim paramızla 47 lira civarı. Mac'in allıkları da 58 Tl.  Her ne kadar Illamasqua daha ucuzmuş gibi dursa da; eğer ülkemizde olsaydı bu fiyatın nerden baksanız 1.5 misline satılırdı. Nitekim Mac allıkların kendi sitesindeki fiyatı 20 $ yani 37 TL. Ama Illamasqua Türkiyede olup, 60-65 liraya satılsaydı yine alırdım o ayrı!


Dediğim gibi benim için Illamasqua markası aşktır ve benim için allık konusunda Nars'ın dengidir. Tabi bu benim düşüncem. Yoksa Mac'e de benim bu markaya duyduğum aşkın daha büyüğünü besleyenler var muhakkak.


Umarım merak edenler için yeterli bir yazı olmuştur.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder