13 Temmuz 2012 Cuma

SKINFOOD ROSE CHEEK CHALK 01 Rose Pink ALLIK






Kore markalarını çok seviyorum, sanırım belli oluyordur. Genelde hem ucuz, hem güzel, hem de kaliteli ürünleri oluyor. Tek sorun ulaşmak çok güç. Kozmetik yasağı olmasa bile, Ebay dışında alabileceğimiz pek yer yok.


Bunu da uzun bir süre önce Ebay'den almıştım. Skin food markasının özellikle maskeleri meşhur. Ben de tester olarak gönderilen siyah susam maskesini kullanıp, memnun kalmıştım.


Daha sonraları göz altı kapatıcısı ararken nette swatchları görüp concealer'ını aldım. Gerçekten de düşündüğüm kadar iyi çıktı. Özellikle benim gibi hem koyu renkli, hem halkalara sahip bir gözaltınız varsa Skin food dark circle concealer kurtarıcı. Bunu ayrı bir postta, gözaltımda uygulayarak yazacağım.

Gelelim bu ambalaj harikası ürüne. Benim gördüğüm en güzel allık ambalajı. Pahalı markalardan bile iyi düşünülmüş. Alt kısmı cam, kapak kısmı desenli, marka amblem baskılı plastikten oluşuyor.






İçinde minicik, çok şirin puf süngeri var. Allığı parmaklarınızla ya da bu süngerle uyguluyorsunuz (uygulayabilirseniz tabi). Allığın rengi en açık ton olan 1 numara Rose Pink. Çok tatlı uçuk bir pembe. Resimlerde daha koyu görünüyor olabilir ama yüzünüze, kabındakinden daha açık duruyor.

Çok hafif bir pudra kokusu var. Koku rahatsız etmiyor, hatta ben bayılıyorum. Yapısı kremden pudraya dönüşüyor. Daha sürerken pudralı yapıyı hissediyorsunuz. Krem allık seven bir insan olarak, bu konuda biraz hayal kırıklığı yaşadım diyebilirim. Çünkü krem allıkların, pudra bitişlerinden hoşlanmıyorum.





Ne yazık ki bu güzel allığın kalıcılığı berbat. Sürün, iki-üç saat sonra yüzünüzde allıktan eser kalmasın! Hiç mi dayanmaz bir allık, bu dayanmıyor malesef. Eğer allık yenilemekten sıkılmam diyorsanız o zaman başka. Ufak ve hafif olması sebebiyle yanınızda taşıdığınızı bile unutursunuz.

Rengi, NC20 tenimde belli belirsiz, toz pembe duruyor, koyu tenlerde görünmeyecektir. Ben rengin cildime kattığı çocuksuluğu ve verdiği belli belirsiz canlılığı seviyorum. Resimde koyu çıkmış olabilir, daha iyi görünsün diye üstünden birkaç kez geçtim. Yüzünüze sürüp yaydığınızda çok hafif bir pembelik veriyor.

Yapısı nedeniyle kolayca sürülüyor olsa da, sürmek tam bir işkence. Çünkü içindeki sünger, Pamuk Prenses'in 7 cücelerine göre yapılmış! Zira iki parmağımın arasında zor tutuyorum süngeri, değil ki süreyim!

Gramajı çok az diyeceğim ama aslında hiç yok. Zaten renk kendini göstersin diye bol kepçe sürüp, birkaç kez de tazelediğimi düşünürsek; sürekli kullansam çoktan bitirmiştim ben bunu.





Arkasında kaç gram olduğu yazmadığı için, ben de daha iyi anlaşılsın diye parmaklarımın arasında gösterdim.

Genel olarak bakacak olursak,
SEVDİKLERİM :
- Yapısı itibariyle kolay sürülüyor.
- Kabı çok şirin, sadece bu kap için bile yine alırdım.
- Ucuz. 5-6 $'lık bir ürün.
- Rengi. Hiç bu kadar uçuk pembe bir allığım yoktu.

NEFRET ETTİĞİM :
- Süngeri.
- Gramajı. Çok çok az.
- Kalıcılığı. Tazelemek şart.

Sonuçta dediğim gibi, bu kadar ucuz bir ürünü imkanım olsa yalnızca ambalajı ve tatlı pembe rengi için bile alırdım.

Ufacık bir allık için çok uzun bir yazı yazmışım :) Siz ne düşünüyorsunuz?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder