9 Temmuz 2012 Pazartesi

KISS MY FACE RENKLİ NEMLENDİRİCİ





 


 
Zamanında İherb sitesi diye bir site vardı bilirsiniz. Bizim organik ürünleri, son derece ekonomik fiyatlara, jet hızıyla ve cüzi kargo ücreti ile aldığımız bir dönem vardı. Hey gidi günler hey! Bu kozmetik yasağı çıktığından beri alışveriş yapamadığım için kahrolduğum bir numaralı site iherb'tür. Bu site sayesinde, eczaneler ve bilumum kozmetik mağaza zincirleri tarafından tarafımıza atılan kazıkları daha iyi anladık. Eczanelerde 40-50  liraya satılan vitamin takviyelerinin aynısını, sitede yarı fiyatının bile altında satıldığını gördüğümde nutkum tutulmuştu.

 
Neyse efendim, iç dökme faslından sonra ürünün hikayesine gelecek olursak; bu ürünü ilk Mughetto'nun bloğunda görüp, onun da beğendiğini okuyunca almaya karar verdim. İlk iherb alışverişimde de sepete attım. Fiyatını 5-6 dolar diye hatırlıyordum, siteden kontrol ettim 7,99 dolarmış.

 
Ürünün yapısı akışkan. Hatta resmini de çekmiştim ama yüklenmemiş malesef. En kısa zamanda tekrar çekip ekleyeceğim.





 
Renk konusu büyük sorun. Almadan önce nette araştırmış ama pek görsel bulamamıştım. Ezbere aldım anlayacağınız. Bendeki rengi Beach. Benim şu anki ten rengime uyumlu, içinde hafif bir şeftalilik var. Yazın ten rengim çok koyulmadığından yine de kullanabildim. Ama NC-NW 20-25'ten yukarılar için açık kalacaktır muhtemelen.

Kapatıcılığı zayıf. Ama renkli nemlendiricilerin çoğunluğu için aynı şey geçerli. Sonuçta cildimizi kapatmak istediğimizde fondoten kullanmak daha mantıklı. Renkli nemlendiriciler cilt tonunu düzenlemek, özellikle sıcaklarda hafif bir renk kazandırıp, cildi boğmadan düzgünleştirmek için idealler.

 
Bu ürün benim ilk renkli nemlendiricim. Gerçekten de yaz-kış severek kullandım. Parfümsüz, yağsız, parabensiz, doğal ve hayvanlar üzerinde test edilmeyen bir ürün. Eğer ulaşma imkanınız varsa mutlaka alın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder