20 Temmuz 2012 Cuma

LOREAL HIP CREAM CRAYON KALEM FAR - 142 UNMISTAKABLE











Daha önce Loreal Hip serisinin 2'li farlarını tanıtmış ve ne kadar güzel olduklarını söylemiştim. Bu kalem de aynı seriye ait bir göz kalemi. Ancak her ne kadar göz kalemi olarak geçse de aslında krem far demek daha uygun. Bu ürünü tüm göz kapağına sürüp far olarak veya uygun renkli far altına baz olarak kullanabilirsiniz.







Yapısı şahane. Son derece kremsi, yumuşak sürülen ve bol pigmentli bir kalem. İçinde minicik ışıltılar var. Bendeki renk pembe. Aslında kahverengi, siyah, yeşil gibi daha kullanılabilir bir renk istiyordum ama benim o an için bulabildiğim renk buydu. Ben de gördüğüm swatchları o kadar çok beğendim ki, pembe falan dinlemeden aldım gitti.


Sürdükten sonra birkaç saniye içinde sabitleniyor ve sonra öldür Allah çıkmıyor. Swatch yaptıktan sonra resmen derimi kazıdım. Bu kalemi kullandıktan sonra ancak yağ bazlı bir temizleyici ile temizleyebilirsiniz. Anlayacağınız; sürmesi kolay, çıkarması zor. Artık bunun avantaj mı, dezavantaj mı olduğuna siz karar verin.







Kalemin uç kısmı aynı bu şekilde küt. Bu haliyle ürünü kalem olarak kullanmak imkansız. Ama bunu yapabilirsiniz çünkü ürünün gizli bir özelliği var. O da; alt tarafta gizlenen bir kalemtraşla birlikte gelmesi. Çok ince düşünülmüş ve bence ürünü çok da kullanışlı ve pratik hale getiren orjinal bi fikir. Gördüğünüz gibi birşeye benzemiyor gibi görünse de o aslında bir kalemtraş!


Loreal'in bu seriyi Türkiye'ye getirme ihtimali var mı bilmiyorum. Ancak getirirse de, Loreal'in 5 $'lık mascaralarına burda 3 katını ödediğimizi düşünürsek, bu birkaç dolarlık ürüne de servet ödeyeceğimiz muhakkak! Ama sevenleri için yine de gelmesini ümit ediyorum.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder