20 Temmuz 2012 Cuma

MAC, MAC ME OVER KOLEKSİYONU - OUTRE ve MYTHICAL FARLAR














Mac'in, MAC ME OVER koleksiyonunda çıkarmış olduğu bu farlardan özellikle Outre rengini çok beğenmiş ama fiyatı sebebiyle almaktan vazgeçmiştim. Kısa bir zaman sonra bu farı Elca'da görünce mutluluktan havalara uçtum. Nerdeyse 4'te 1'i fiyatına satılıyordu. Koleksiyon zamanında alıp da sonra bu fiyata satıldığını görsem, kendimi yerdim.




Ombre çok güzel hardal'a çalan nefis bir far. Sahip olduğum en güzel far renklerinden biri. Benim özellikle bu tonlu farlara bir zaafım var. Hardal, bakır, limon küfü tonlarında far buldum mu mıhlanıyorum. Sanki her yerde kullanabilirmişim gibi, her bulduğumu da almak istiyorum. Gözlerim açık kahve ve bu tonların, canlı renklerden daha çok yakıştığını düşünüyorum.


Outre'yi bir çok kez, farklı farklı renklerle kombinleyerek kullandım. Hem gözdeki doğal duruşu, hem de diğer renklerle uyumu beni etkiledi. Koleksiyon zamanı 45 liraydı sanıyorum, ben Elca'dan 12 liraya aldım. Geçen gün Güzellik Kazanı'nın yapmış olduğu Elca alışverişinde bu ürün vardı. Sanırım sizin de bulma ihtimaliniz var.






Mythical ise, güzel mi güzel bir bakır rengi. Çok canlı ve gösterişli duruyor. Ben bu iki rengi kombinleyerek kullandım ve hoşuma gitti. Her ne kadar biri mat, biri ışıltılı iki far olsa da, birbirlerini tamamlayabileceklerini düşünüyorum. Sonuçta kararı verecek olan sizsiniz.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder