20 Temmuz 2012 Cuma

GOLDEN ROSE TERRACOTTA ALLIK - 101










Öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar! Dilerim bu mübarek ay bize hayır ve bereket getirir.


Bugün, uzun zamandır almak istediğim ve hafta sonu Gratis indirimiyle üzerine atladığım Golden Rose'un bu tatlı mı tatlı Terracotta allığını tanıtacağım.


Bu ürünü geçen yaz denemiştim ve rengi ile ışıltısı çok hoşuma gitmişti. Ama; "Acelesi yok, nasılsa indirime girer' deyip indirimde almaya karar vermiştim. İyi ki de beklemişim. Gratis'in bu büyük indirimi sayesinde yarı fiyatına 10 liraya aldım. Biliyorum herkes The Balm çılgınlığı yaşadı ama ben gözüme bu ürünü kestirdiğim için hiç düşünmeden alıp kasaya yöneldim.


Çok koyu tenli değilseniz ya da abartılı derece bronzlaşmadıysanız bu ürünü sevmeniz yüksekle muhtemel. İçinde çok hafif ışıltılar olan bronz bir renk. Fotoğrafta ışıltıları yansıtamamışım. Yüzüme uyguladığımda verdiği sağlıklı ve doğal görüntüyü sevdim. İçindeki bu altın rengi ışıltı olmasaydı, kontur yapmak için bile kullanabilirdim. Üstelik bu fiyata alınabilecek çok iyi bir ürün olduğunu düşünüyorum. Sonuçta 10 lira, 9 gr.lık bir ürün için sudan ucuz sayılır.







 Gel gelelim içinde Talc ve Paraben var. Özellikle doğan ürün seven arkadaşların bu üründen uzak durması gerek. Ben de cilt bakım ürünü ve şampuan seçerken zararlı madde olmamasına dikkat ediyorum ancak kozmetikte çok da fazla önemsemiyorum ne yazık ki.






Rengini gayet güzel veriyor. Tek fırça darbesiyle ürünü alıp, tüm yüzüme uygulayabiliyorum. Kalıcılığı da iyi sayılır. Zaten benim tenimde Nars allık dışında bir allığın sabahtan akşama kadar kaldığı görülmemiştir. O yüzden bu konuda kendimi kıstas kabul etmiyorum. Ama kullanan çoğu kişi bu üründen ciddi anlamda memnun. Yani yerli marka - ucuz fiyat önyargımızı bu üründe bir kenara bırakabiliriz. Gördüğüm kadarıyla bizim markalarımız da yavaş yavaş kaliteyi yakalamaya başlamış. Tabi bu kap olayı hariç. Birileri lütfen şu uyduruk plastik ambalaj olayından vazgeçmelerini söylesin. İçindeki en kalite ürün bile olsa, ambalajı çocuk oyuncağı gibi olduğu müddetçe ürüne karşı olan önyargı değişmez. Devir ye kürküm ye devri. Yani üründen çok ambalaj satıyor.


Sonuçta bu kıytırık ambalajı gözardı edersek, ürün kesinlikle çok güzel. Kalıcılığı, rengini vermesini, kolay sürülmesi gayet tatmin edici. Diğer renklerini de denemeyi düşünüyorum. Her ne kadar bir MAC Msf olamasa da, onun ucuz bir alternatifi olarak düşünülebilir.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder