9 Temmuz 2012 Pazartesi

ESSENCE ÜRÜNLERİM



Essence markasının Türkiye'ye geldiğini öğrendikten sonra ilk iş kendimi en yakın Gratis'e atmak oldu. Ama malesef Essence ürünlerini bulamadım çünkü her Gratis mağazasında yok. Sağolsun mağazadaki kız bir broşür verdi ve hangi mağazada bulabileceğimi söyledi. Şansıma evime yakın bir alışveriş merkezindeki Gratis'e bu markayı getirmişler. Ben de zaman kaybetmeden mağazaya gittim.








Aldığım ürünler, 02-Dance All Night far (krem renkli), 52-Olive Garden far (haki renkli), Marble mania Peaches oje, Colour&go choose me oje ve 13-Remember Amber turuncu renkli göz kalemi. 




 Remember Amber, Dance All Night, Olive Garden



Bu göz kalemini ne akla hizmet aldım hala anlayabilmiş değilim. Evet rengi güzel ama bu renk kalemi göz kapağınıza sürdüğünüzü düşünebiliyor musunuz? Sür, sonra da punkçı kıvamında gez :)

Göz kalemi olarak kullanamam, belki dudak kalemi ya da bu tarz turuncu tonlu rujların altına taban olarak kullanabilirim. Denemek lazım tabi.

Dance all night isimli krem renkli far oldukça simli. Daha kapağını açtığınızda simlerden gözleriniz kamaşıyor. Üfleye üfleye ancak bu kadar alabildim. Gördüğünüz gibi pigmentasyonu da çok iyi değil. Daha makyajımda kullanmadım ama adım kadar iyi biliyorum ki bir-iki saat içinde göz kapağından uçar gider. Eğer benim gibi tongaya gelip de almış olanlar ve kullanmak isteyenler varsa mutlaka bazla kullansınlar. Daha sürdüğünüz an 'ben kaçıyorum' der gibi duruyor.

Olive Garden ise tam tersi. Çok hafif ışıltılar var ama göze batmıyor. Sürdüğünüzde anlamıyorsunuz, hafif bir ışıltı katıyor. Sürümü kolay, yoğunluğu güzel. Çok güzel bir haki. Blend edilirken sorun yaratmayacağını düşünüyorum. Nude düşkünleri kesinlikle bu rengi sevecekler.







Aldığım ojelere bakacak olursak; şüphesiz Essence markasının en güzel ürünleri ojeleri. Renkleri çok güzel, ama fırçalarını sevmedim. Bir de çok çabuk kurumadı, bir de sabırsız olunca sağa sola bulaştırmak da kaçınılmaz oldu. Ama sonuçta bu fiyata alınabilecek en iyi oje bence.

Ben bu sene somon, kavun ve turuncu renklere taktığım için bu tonlarda bir oje olan 04 Peaches'ı seçtim. Gördüğünüz gibi parlak bir somon rengi. Rujlarda ve ojelerdeki bu ıslak görüntü benim çok hoşuma gidiyor.
Diğer ojemse, her iki kişiden birinin aldığını düşündüğüm 38 numaralı Choose Me rengi. İçinde yeşil ışıltılar olan turkuaz diye tabir edebileceğimiz bir renk.






Elimdeki son ürünse 03-Ibıza Sun isimli dörtlü far. Bu ürünü Türkiye'den almadım. Ebay'den denemek için almıştım. Beğendim mi, hayır! Malesef Essence markasının far setindeki farlarının pigmentasyonu çok zayıf. Zor sürülüyor ve çabuk uçuyor. Bu renkleri elde etmek için 3-4 kez üstünden geçtim. Ben kendini belli etmeyen farlardan hoşlanmıyorum. Çoğu zaman far bazı kullanmıyorum. Çünkü bana hem zaman kaybı geliyor, hem de git gide ısınan havalarda yüzüme her sürdüğüm şey bana batmaya başladı. O nedenle farların rengini kolay vermesi benim için büyük avantaj. Aksi halde o farı kullanmam mümkün değil. Uğraşamıyorum, sıkılıyorum. Malesef böyle de tembelimdir işte...:)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder