9 Temmuz 2012 Pazartesi

LUSH MASAJ KREMİ - MERRY XMAS







Lush'ın yılbaşına özel çıkardığı, her zaman bulamayacağınız bir masaj kremi bu. Tesadüfen farkedip aldım ve gerçekten çok memnun kaldım. Baharat, narenciye karışımı güzel bir kokusu var. Portakal ve Tarçın oldukça baskın. Beni asıl şaşırtan adını koyamadığım ve bu tatlılığın arasında hafif yakıcı bir kokunun olmasıydı. ne olduğunu bilemediğimden adını da koyamadım. Sonra araştırdım ve bu kokunun karabiber kokusu olduğunu öğrendim, O kadar iyi harmanlanmış ki asla rahatsız etmiyor. Ayrıca içinde karanfil de var. Ben karanfil kokusuna bayılırım. Sanırım bu kremi bana sevdiren faktör; bütün güzel ve hoşlandığım kokuların son derece uygun ölçülerde harmanlanmış olması. Ne çok tatlı, ne çok meyvalı, ne de çok baharatlı. Kesinlikle mutluluk verici, bağımlılık yaratıcı ve rahatlatıcı bir kokusu var.


Nemlendirmesi diğer Lush masaj kremlerinde olduğu gibi olağanüstü. Bu nemlendirme; içindeki susam, kakao ve shea yağından kaynaklanıyor. Fazla yağlı olduğu için yaz aylarına uygun olduğunu düşünmüyorum. Ama çok kuru bir cildiniz varsa yaz aylarında da kullanabilirsiniz tabi, neden olmasın!






Ben ürünü yine Lush'tan aldığım bu teneke kutuda saklıyorum. Böylece sağa sola bulaşmadan, hava almadan kolay bir şekilde muhafaza edilmiş oluyor. Bu kutuları sadece masaj yağları için değil, sabunlar, eşantiyon parfümler ve minik rujları saklamak için de kullanabilirsiniz.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder