22 Temmuz 2012 Pazar

MAC PAINT POT HYPERVIOLET









Bilindiği gibi MAC'in en meşhur ürünlerinden biri Paint Pot'lar. Tek başına ya da far bazı olarak kullanılabiliyor. Çabuk sabitleniyor, son derece kalıcı ve renkleri harika. Aynı zamanda, rengine uygun bir far altına kullanıldığında, farın rengini patlatıyor.









Bendeki Hyperviolet koyu bir mor. Bu ürünü bir blog satışından almıştım. Sanırım MAC mağazalarında 40 küsur lira. Çok fazla kullanmıyorum çünkü rengi iddialı ve ben bu ürünü kullanacağım bir makyaj yapmadım. Çoğu zaman elim nude renklere gidiyor. Daha soft takılıyorum anlayacağınız. Ama bu tonlar ağırlıklı bir göz makyajı yapacağım zaman, altına bu PP'u baz olarak kullanmayı düşünüyorum.


1 yorum:

  1. Paint potlar kurtarıcılar resmen ve yapıları çok güzel, güle güle kullan :)

    Çekilişimize de bekleriz :) http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    YanıtlaSil