15 Temmuz 2012 Pazar

BOBBI BROWN EYE BALM











Göz altı bölgem sorunlu olduğu için, mükemmel göz kremi arayışım sanırım ölene dek devam edecek. Zira hayatımda hiçbir ürün denemediğim kadar göz kremi denemiş, hiç birinde de 'eh işte'nin ötesine geçememişimdir.


Şu ana kadar kırışıklıklarda, koyu halkalarda veya nem konusunda etkili olduğunu iddia eden farklı farklı ürünler kullandım. Ama hiçbirinden istediğim sonucu alamadım ne yazık ki. Çünkü çoğu ürün sadece tek birini gerçekleştirmeyi vadediyor. Oysa benim hepsini kapsayan, problem çıkarmada zirve yapmış bir göz çevrem var.


Koyu renk halkalarımla yaşamayı öğrendim. Çünkü benim ki cilt yapısı ya da karaciğerle ilgili bir sorun değil. Benim sorunum DNA'm. Annemin de aynı şekilde olduğu için, istikbalimi zaten tahmin ediyordum. Ama bayanız sonuçta, hepimiz pırıl pırıl, aydınlık, pürüzsüz bir gözaltı hayaliye yanıp tutuşuyoruz.










Neyse, sitemlerimi bir kenara bırakırsak, bu ürünü Elca'dan 30 TL'ye almıştım. Sudan ucuza yani.   Ürünün kalitesi daha elinize aldığınız an kendini belli ediyor. Çok şık cam bir kavanozu var. Ürün için ayrı bir spatula vs. yok, ben parmaklarımla uyguluyorum. Çok hijyenik olmasa bile, elleriniz temiz olduğu müddetçe sorun yaratacağını sanmıyorum.


Malesef yapısı benim en nefret ettiklerimden, vazelin tarzı. Sürdükten sonra bir müddet gözlerimin altını yapış yapış hissediyorum ki bundan hoşlanmıyorum. Bunun dışında bir eksisi yok. Kokusu hafif bir bitki kokusu, beni rahatsız etmedi. Gramajı 15 ml. Az gibi görünse de,yoğun yapıda olması nedeniyle uzun müddet yeter. Nemlendirmesi çok güzel, sürdüğümde gözaltımın ferahladığını hissettim. Ben bu ürünü kışın ve sadece akşamları kullandım.


Koyu halkaları azaltmayı ve nemlendirmeyi vadediyor. Vadettiklerini gerçekleştirip gerçekleştirmediğini bilemiyorum çünkü ancak birkaç kez kullandım. Ancak nette gördüğüm kadarıyla, düzenli kullananların çoğu memnun. Aslında sonuna kadar kullanmak istiyorum ama dediğim gibi yapısına tahammül edemediğim için elim gidip gidip geliyor. Ama bozulmaması için biran önce kullanıp bitireceğim.


Bir daha alır mıyım, eğer bu fiyata daha iyisini bulamazsam tabi ki alırım. Piyasa fiyatı sanırım 100 lira civarı.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder