22 Haziran 2012 Cuma

YURTDIŞINDAN BANA GELENLER



Geçen haftalarda yurtdışındaki bir blog satışından birkaç parça ürün aldım. Ürünler elime geçeli birkaç gün oldu, ancak ben daha yeni yazabiliyorum. Malesef blog ayarları konusunda doğuştan yeteneksizim. O nedenle herşey tam istediğim gibi olmasa da zamanla düzelteceğim sanırım. Aldığım ürünlere gelince; Revlon Colorstay Quad Eyeshadow 510 Precocious, Nars Eyeshadow Daphne ve Tarte Blush Brush. Çok net olmamakla beraber resimleri de şu şekilde:






Ürünlerin, gecenin bir saati çektiğim swatch'larını da fikir vermesi açısından ekliyorum. Lütfen kusura bakmayın, blog, resim, yazı ve daha bir çok konuda yolun başındayım ve çok eksiğim var.





En baştaki mor renk Nars Daphne, yanındaki dört renk de Revlon'a ait. Altların da baz yok. Buna rağmen Revlon farda pigmentasyon gayet iyi. Dayanıklılığı da fena sayılmaz. Ama Nars Daphne'yi sevemedim, nedense sürerken bir topaklanma oldu ve düzeltemedim. Ama dediğim gibi alelacele sürüldüğü için de olabilir.

Tarte Allık fırçasını henüz kullanmadım ama uzun zamandır istiyordum. Bu fırça Tarte Amazonian kolleksiyonuna ait bir fırça. Kısa bir zaman sonra kullanıp bunla ilgili bir yorum da yazacağım.
Revlon markası ne yazık ki ülkemizde yok ve kozmetik yasağı nedeniyle Türkiye'ye getirtmek de mucize. Ama alma imkanı olanlara umarım bir fikir verebilmişimdir.








4 yorum:

  1. ciclerini güle güle kullan,hepsi çok güzel.Birkaç postunda yurtdışından alışveriş yaptığını yazmışsın da yasak diye biliyorum nasıl alabildin acaba?benim de almak istediğim şeyler var ama maalesef sadece bakıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    ürünleriniz hyırlı olsun
    ben de yurtdısınsan bişiler aldım nası olduysa geçti ama takipli posta olmasına ragmen postacı paketimi çaldı-eminim
    posta idaresi ile konustum
    adam paketi resmen iş etti elem olsun asla helal etmiyorum
    siz nerden almıstınız acaba?

    YanıtlaSil
  3. gümrükten hasbelkader geçse kayıtlı bile olsa postacısı çalıyor
    kardeşimin paketini iç ettiler ilkbaharda,içinde ne oldugu önemli değil
    direk el koyup kullanıyorlar elem olsun keder hastalık olsun burunlarından zıkkım olarak gelsin
    dünyada dikkat edin hiçbir ülkede posta kaybolmaz tr de ise, kayıtlı bile çalınır kaybolur

    YanıtlaSil
  4. Adsız, zaten yasak olduğu için bu iş tamamen şansa ve birilerinin insafına kalıyor. Benim de bazı paketlerim geldi, bazıları da gelmedi. Ya gümrükten geçmiyor, ya da postacılar kaybediyor bilemiyorum. Kimseyi suçlamak istemiyorum ama ben eminim ki bize ulaşmayan paketler geri falan gönderilmiyor. Ne yazik ki saçma sapan, hiçbir dayanağı olmayan uygulamaların kurbanıyız. Dediğim gibi bu bir risk. Gelmeyen en az 5 paketim oldu ve ben hepsinin üzerine soğuk su içtim. Daha da cesaret etmem sanırım.

    YanıtlaSil