11 Haziran 2012 Pazartesi

KOZMETİK BLOGGERLIĞI'NA İLK ADIM!

Merhabalar,

Her güzel şeye duydum tutku, makyaj ve makyaj ürünlerinde hat safhaya ulaştı:) Her kız çocuğu gibi rujlarla haşır neşir olurken, büyüyünce bir de baktım ki kozmetiklerim de benle beraber büyümüş! Peki o halde, neden bu kozmetik tutkumu paylaşmıyorum, ürünlerimi tanıtmıyorum diye düşünüp; ha cesaret, ha gayret diye kendime gaz verirken, bir de baktım, burdayım! Yazılarını severek takip ettiğim, düşüncelerine önem verdiğim çok sayıda kaliteli, yetenekli blogger var. Umarım ben de bir gün onlar kadar başarılı olurum. İnşallah bu süreçte sizler de benim yanımda olursunuz. En kısa sürede resim ve yorumlarımla burda olacağım. Heyecanlıyım, bu uzun ve eğlenceli yolda, heyecanıma ortak olmanız dileğiyle..

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder