22 Haziran 2012 Cuma

NARS VE MAC ALIŞVERİŞİM.



Komodat bloğunun sahibesinin, Marmara Forum MAC'te, uzun zamandır istediğim Lightscapade'i bulması üzerine ben de şansımı denemeye karar verdim. Telefon açtım ve ellerinde son bir ürün kaldığını öğrendim ve hemen ayırttırdım. Akşam ilk işim de MAC'e ışınlanmak oldu tabi.



Sephora black kartım gelince ve %10 indirimim olunca; MAC'ten sonra Sephora'ya uğradım. Uzun hatta upuzuuunn zamandır almak istediğim Nars Tac Mahal allığı gözümü karartıp aldım. %10 indirimle bana 65,50 TL'ye geldi. Zaten bu indirim olmazsa asla almazdım. Bu fiyat ne böyle ya, bir allık 74 TL. Ayıp sana Nars, çok kızgınım sana çooook.



Ürünlerin fotoğraf ve swatchlarına geçecek olursak:


                                    Nars Blush Tac Mahal ve Mac MSF Lightscapade


Tac Mahal benim görür görmez aşık olduğum bir allık. Hatta öyle ki Nars'tan ilk olarak bu allığı alacağımı söylemiştim. Ama ilk allığım Harvey Nichols indirimi sayesinde Sin oldu. Ben genelde herkesin beğendiği renklerden ziyade, fazlasıyla iddialı renkler seçiyorum. Sin, Exibit, Tac Mahal gibi. Ama bu allık benim için bir aşk, gerçekten dibimin düştüğü kadar var. Keşke ne kadar güzel olduğunu anlatabilsem, kelimeler yetersiz kalıyor.




Lightscapade içinse söylenecek fazla birşey yok. MAC konuşturmuş diyorum. Simsiz, ışıltısız, sedefli, son derece doğal bir aydınlatıcı. Henüz yüzümde denemedim ama denemek için sabırsızlanıyorum.








1 yorum:

  1. ben Nars Orgasm Blush aldım en son ve çok memnun kaldım.Beyaz tenliler için çok hoş bir pembe tonu.Tabii fiyatı biraz pahalı ama ben epey kullanırım gibi :)

    YanıtlaSil