24 Haziran 2012 Pazar

CHERRYCULTURE SİPARİŞİM



Merhaba,

Bilindiği dibi Cherryculture sitesinde sık sık %20 indirim oluyor. Ben de birkaç hafta önce bu indirimden yararlanarak, uzun zamandır merak ettiğim birkaç ürünü aldım. Ürünlerin genel görüntüsü şu şekilde:








Üst sıra;
Milani Lipstick 07 Rose Hip, Milani Lipstick 23 Mango Mambo, L.A.Colors Lipstick Caramel Cream, L.A.Colors Lipstick Amethyst, L.A.Girl Lipstick Love Letters

Alt Sıra;
Milani Baked Blush 02 Rose D'oro, L.A.Colors Glossingo Lipgloss Cupcake, L.A.Colors Glossingo Lipgloss Flare, L.A.Colors Eyeliner Pencil Violet, L.A.Colors Eyeliner Pencil Copper.


Ürünlerin Swatch'larına gelecek olursak:






Daha önce de L.A.Colors'un bu mat rujlarından almıştım. Gerçekten dudakları kurutmayan, rengini çok iyi veren, 2$'lık bir ürün olmasına rağmen son derece iyi iş çıkaran rujlar olduklarını söyleyebilirim.


L.A.Girl'ün luxury serisine zaten bayılıyorum. Sanırım 7-8 tanesini almışımdır. Love Letters ise uzun zamandır almak istediğim bir rujdu. Ama ben Demure isimli rujunu daha çok beğendim. Daha sonra bu serinin rujlarını toplu olarak çekip yorumlayacağım.

Ürünler içinde çok tereddüt ederek aldıklarım ise bu iki gloss oldu. Nette bunlar ile ilgili swatch bulamadığım için, ne çıkarsa bahtıma! diyerek aldım. Ve gloss sevmeyen biri olarak bunları gerçekten beğendim. Bir kere yapış yapış değiller. Her ikisinin de içinde ufak ufak simler var ama asla göze batmıyorlar. Çok güzel şekerli bir kokusu var. Şeffaf olan rujların üzerinde çok güzel duruyor, pembe olan ise tek başına rahatlıkla kullanılabilir.

Milani ürünlerini değil ama, L.A.Colors ve L.A. Girl ürünlerini Türkiye'de bulmak artık mümkün. Tabi her üründe olduğu gibi 3-4 katı fiyatla! Ama yurtdışından ürün getirtme imkanınız varsa, birkaç dolarlık bu ürünleri denemenizi şiddetle tavsiye ederim.


Özellikle Milani Baked Blush Rose D'oro gerçekten çok güzel ve Mac MSF Stereo Rose'un da dupe'si. Stereo Rose'u alamamış olanlar için güzel bir alternatif olabilir.

Herkese iyi geceler...






2 yorum:

  1. Merhaba :)

    Yeni ama bence çok iyi bir blog! Tebrikler!

    Bu arada, yurtdışında mı yaşıyorsunuz? Kozmetik sitelerinden alışveriş yapabiliyor olmanız kafama takıldı da, eüer TR'deyseniz, sırrı nedir diye soracaktım :)

    Sevgiler! Başak

    YanıtlaSil
  2. Başakçım çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Ben de senin bloğunu çok beğeniyorum. Sizler benim için iyi örneklersiniz. Umarım faydalı bir blogger olurum.

    YanıtlaSil