16 Ocak 2014 Perşembe

Kalyon Nail Protective Hardener (Kalyon Tırnak Kuvvetlendirici)




Kendimi bildim bileli uzamayan ve mucize eseri uzadığında da haftasında kırılan hassas ve güçsüz tırnaklara sahibim.
Tabi ki bunda en büyük faktör; bir türlü önünü alamadığım demir eksikliği ve vitaminsizlik. Ne yazık ki vücudumuzda olması gereken mineral ve vitaminler azaldığında ya da hormonal dengesizlik yaşandığında, bunu en net görebileceğiniz yerler tırnak ve saçlar oluyor. 




İlaç destekleri bir tarafa; dıştan neler yapabilirim diye düşünürken, benimle aynı sorunu yaşayan kızkardeşimin de kullanıp çok memnun kaldığı Kalyon marka bu tırnak kuvvetlendiriciyi denemeye karar verdim.





Sanırım 1 aydır düzenli olarak kullandım. Farkını gördün mü derseniz, kesinlikle evet der; delil olarak da yukarıdaki resmi gösterebilirim. Tırnaklarımın önceki halini göstermiyorum zaten blog resimlerinden ve youtube videolarımdan da aşınasınızdır.

Bu arada nasıl kullandığıma gelince; ojeyi haftada 3-4 kez, çift kat sürüyorsunuz. Kalın bir tabaka olarak durmuyor. Üzerine oje sürmeye de müsait. Ayrıca kullandığım süre içinde, tırnaklarımda herhangi bir kırılma olmadığını da belirteyim.

Kısacası ben gayet memnun kaldım. Denemek isteyenler bu ürünü, Gratis, Watsons ya da T-Shop gibi kozmetik marketlerden aşağı yukarı 5 liraya edinebilirler.










2 yorum:

  1. Ben Flormar kullanmıştım ama pek memnun kalmadım. Bunu hemen deneyeceğim. Sizinle aynı dertten müzdaribim çünkü. Tırnak uzatmayı pek sevmesem de kısacık tırnaklarım bile kırılıp duruyor.

    YanıtlaSil
  2. Ben cok muyluyum nair hardenerle tanistigim icin arkadasim tafsiye etti inanamadim ama tirnaklarima surdum ve gordum besleyici ve guclendiriyor

    YanıtlaSil