16 Ocak 2014 Perşembe

Essence Be Loud! Kolesiyonu - Jumbo Sheer Stick Apricot


Essence'in son koleksiyonuna ait jumbo dudak kalemi ile karşınızdayım.
Sanırım eski alışveriş hızım kesildi. En azından artık tüm koleksiyonu toplama isteği duymuyorum. Bu yüzden bu koleksiyonundan aşağıdaki kalemle birlikte, pullarına ve tonuna aşık olduğum Not  Punky Nor Funky glitter ojesini aldım, o kadar!



Son zamanlarda hemen hemen hepimizin merakını uyandıran bu ruj-gloss arası kalem ürünlere bir tane de Essence'ten ekledim. İtiraf ediyorum, aslında bu tarz stick tarzı ya da glossumsu dudak ürünlere bayılmıyorum. Ben ruj insanıyım, bunun tek istisnası NYX soft matte lip cream'dir.



Elimde Clinique Chubby Stick ve NYX'in jumbo kalemlerinden var. Chubby Stick'i açmamı gerektirecek kadar kullanmadım ama NYX kalemler de malesef sıkıntı yaşıyorum. Kalemtraşla açtığınızda malesef düzgün açılmıyor. Bu üründeyse böyle bir sıkıntı yok. Alt kısmında çevirdikçe ürün yukarı çıkıyor. Ürün miktarını yukarıdaki fotoda görebilirsiniz.

Kokusuna bayıldığımı da ayrıca belirteyim. Böyle şekerli portakal gibi (bana göre) kokuyor ama buram buram rahatsız edici şekilde değil. Dudaklarınıza sürdüğünüzde o kokuyu almıyorsunuz.



Sheer yapıda olduğu için renk vermesi Chubby stick'lerden daha hafif. Renkli lip butter'lardan bir tık fazla diyebilirim. Dudakta belli belirsiz duran hafif bir kayısı rengi. Nemlendirmesi çok güzel, ben altına nemlendirici sürmeden kullanıyorum.

Ürünü hala Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Sanırım çok talep olmayan bir koleksiyon olmuş. Fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 8,50 liraydı.










1 yorum:

  1. çok şeffafmış ama bu :( ben de ruj insanıyım galiba, bolca yoğun renk olsun istiyorum :)

    YanıtlaSil