27 Eylül 2013 Cuma

The Body Shop - Honey & Oat 3-IN-1 Scrub Mask






Çok şükür haftayı ve de ürünü bitirmeden bir post girebildim.
Bu hafta sonu çöpe yollamaya hazırlandığım; uzunca bir süre, sıkça kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum: The Body Shop Honey & Oat





Maske nomal ve kuru ciltlere uygun. Açıklamasında, temizlik için kaolin, yumuşaklık için yulaf ezmesi ve nemlendirme için de bal içerdiği yazılmış. Kapağı kaldırdığınızda ve ürünü kullandığınızda da bitki karışımlı bir bal kokusu alıyorsunuz. Zaten alırken de bal aşığı bir insan olarak bu kokusuna vurulmuştum.
Bu aslında peeling özlü bir maske olmasına karşın, içindeki tanecikler çok yumuşak olduğu için peeling etkisini baskın olarak hissetmiyorsunuz.





Tüm klasik maskelerde olduğu gibi, temiz cildinize maskeyi sürüp 10-15 dk beklettikten sonra ılık suyla duruluyorsunuz. Ben ilk etapta nemli bir süngerle maskenin kabasını alıp, kalanı yıkayarak temizliyorum. Bu şekilde tanecikler de daha kolay arınıyor.





Ben maskenin kesinlikle kuru ciltlere uygun olduğunda hemfikirim. Ancak hassas bir cildiniz varsa temkinli yaklaşın derim. Zira ben ilk birkaç kullanımda yüzümde hafif bir yanma hissetmiştim. Bu yüzden bir süre kullanmayı bıraktım. Son zamanlarda bitirmek için yine kullanmaya başladım ve yanma hissi devam etse de cildimde herhangi bir kızarıklık, tahriş veya alerji yapmadığı için bitirmeye karar verdim. Bu arada cildim sadece kuru değil, aynı zamanda hassas ve atopik. Eğer benim gibi problemli bir cilt yapınız yoksa, ürünü seveceğinizden eminim.
Görüldüğü gibi son iki kullanımlık ürünüm kaldı. Benim temizliğinden, yumuşaklığından ve kokusundan çok memnun olsam da; tekrar uzun bir süre almayacağım kendisini...


Alalı epey olduğu için fiyat yazamıyorum ama TBS kampanyalarını takip ederseniz çok uygun fiyata edinebilirsiniz.
Bu arada ben ürünü aldığımda TBS hala cruelty-free idi.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder