27 Eylül 2013 Cuma

MİRA'ya bir şans, bir yuva...



Hayvansever bir blog olan pisiciklerim'de bu güzeller güzeli kedinin resmini gördüm. Kendisi bu kediyi, gittiği veterinerde biri tarafından bırakıldığını yazmış. Bahtına üzülsem de, bu harika yaratığa bayıldım bayıldım. 
Sevgili kedim kaçmamış ve yeni bir kediyi kabul ettirebilecek durumum olsaydı; kesinlikle bu kediyi alırdım, bir sn. düşünmeden...
Şu güzelliğe bakıp da aşık olmamak mümkün değil. Kesinlikle harika bir kedi. Ben size kedinin bilgilerini aşağıya yazıyorum. Eğer isteyen varsa aşağıdaki numaradan lütfen irtibata geçsin; yok almayacaksanız bile lütfen sosyal ağlarda duyurup, bu güzel kedinin sahiplenme şansını arttıralım.
Birçok blogger'ın bir hayvan sahibi olduğunu biliyorum. Hadi ona bir şans!


İsim: Mira
Irk: Gri tekir
Cinsiyet: Dişi
Yaş: 2 aylık
İletişim: İstanbul / Ümraniye 
0551 219 74 80







1 yorum:

  1. Birisi aradı canım az önce, yarın gelip alacaklar sanırım.Çok mutluyum:)

    YanıtlaSil