10 Mayıs 2013 Cuma

Stila Lip Glaze - Gumbdrop






Stila Lip Glaze'ler bir çok kişi tarafından çok seviliyor. Bundan 2-3 sene önce, ben de bloglarda görüp imrenip Ebay'den sipariş etmiştim.
Bu fotoğraftan görünmese de, ürünün üzerinde üretim tarihi var ve benimkinin tarihi 2006. Üzerinden 7 yıl geçmiş ve dolayısıyla kokusu da oldukça değişmiş, bu yüzden kendisi çöpü boyluyor. Ama çöpe göndermeden önce fikirlerimi de söyleyeyim.





Bendeki Gumbdrop, rengi de şeker pembesi. Dudakta ıslak duruyor ve ben de bu tarz görüntü yaratan ürünlere tek kelime ile bayılıyorum.
Ama gel gelelim ki yapış yapış bir yapısı var. Dudaklarımı ağırlaştırıyor. Makyajda ağırlık hissinden hiç hoşlanmadığım için sadece birkaç kez kullanabildim.





Uçu fırçalı, üst kısmından çevirdiğinizde uç kısma ürün geliyor. Bence çok pratik, böyle kalem tarzı glossları daha çok beğeniyorum. Üstelik şeffaf olduğu için içinde ne kadar ürün kaldığını da görebiliyorsunuz.





Rengini ne kadar sevsem de, yapısından dolayı sevip de kullanamadığım bir ürün oldu. Fiyat olarak da oldukça pahalı olduğunu belirteyim, Ebay'den almama rağmen güzel bir ücret ödemiştim.
Belki bendekilerin yapıları böyledir bilemiyorum ama sevemedim.
Türkiyede satılmıyor ama bence çok da birşey kaybetmiyorsunuz.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder