9 Mayıs 2013 Perşembe

Protez Tırnak Hakkında...




(Not: Fotoğraf; forumdas.net sitesinden alıntıdır.)


Merhabalar Kızlar,

Bugün ben size birşey danışacağım. Tırnaklarım bildim bileli kısa ve güçsüzdür. Bunda; ciddi seviyedeki demir eksikliğimin etkisi büyük. İlaç kullandığımda bile tırnaklarımda o düzelmeyi göremedim ne yazık ki.

Ben de bir süredir Protez Tırnak yaptırmayı düşünüyorum. Hatta 2 yerden de fiyat aldım. İlk etapta çok uçuk bir fiyatı yok. Ancak üç haftada bir bakım yaptırmak gerekiyor ve bu da tırnağın yapılmasıyla hemen hemen aynı fiyatta.

Acaba bu bakımı yaptırmak şart mı, yoksa bir kez yaptırdıktan sonra bakım yaptırmasam birşey olur mu? Tabi bir de bu işlemi yaptırdıktan sonra tırnağın nasıl uzadığı, beni rahatsız edip etmeyeceği gibi sorular da var kafamda.

Bu işlemi yaptıran, memnun kalan ya da fikri olan birileri varsa beni aydınlatırsa çok sevinirim.














2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba;

    Protez tırnakta bakımı yaptırmanız şart yoksa çok çirkin oluyor. Arada tırnağınız kırılırsa onun içinde gitmeniz gerekli. İşini bilen düzgün bir yere yaptırıyorsanız tırnak incelmesi vb. sorunlar yaşamazsınız. Tırnak uzadığında alttan gözüküyor. İstediğiniz uzunluğa gelince kendi tırnağınızın üstüne daha ince jel yaptırabilirsiniz, bu şekilde tırnağınız güçlü olduğu için kırılmalar azalıyor.

    Devamlı oje sürmeyecekseniz frenchli yaptırın derim, devamlı bakımlı oluyor. Yalnız bir püf noktası asetonsuz oje çıkarıcı kullanın ve tırnaklarınızı çamaşır suyu ile temas ettirmeyin. Yoksa üst tabakası matlaşıyor.

    Sevgiler

    YanıtlaSil