26 Mart 2013 Salı

Max Factor 2000 Calorie Curved Brush Mascara





Rimel konusu oldukça çertefilli bir konu. Birinin çok beğenip aşık olduğundan bir başkası nefret edebiliyor. Mesela ben herkesin deli gibi sevdiği Benefit They're Real mascarayı son derece sıradan buldum.
Ama genel olarak bakarsak, Drugstore markaları içinde rimel konusunda en iddialı olan kesinlikle Max Factor'dır.


Makyaj yapmaya başladığım zamandan beri severek kullandığım, beni hayal kırıklığına uğratmayan, özellikle dolgunluk konusunda beni tatmin eden tek marka bu oldu. 30'unu geçenler iyi bilir, özellikle bu markanın 2000 Calorie maskaraları bir efsanedir ve gençliğimizin! emektarıdır.


Her Drugstore markasında olduğu gibi bu marka da ülkemizde normal fiyatının iki katına satıldığı için, ben geçen seneki Gratis kadınlar günü indiriminden yarı fiyatına almıştım. Sanırım 20 liraya geldi. Fakat ben fırçasına dikkat etmediğim için yanlış almışım, aslında almak istediğim düz fırçalı olandı, onu da aynı gün evimin yakınındaki Gratisten aldım.




Fırçanın ucunun kıvrık olması benim pek tercih ettiğim bir durum değil. Düzgün bir şekilde süremiyorum. Ama bu tarz fırçalar özellikle düz kirpikleri kıvırmada daha başarılı.


Bir rimel için söyleneceklerim; dolgunlaştırması başarılı, gözaltına dökülmüyor. Ama kirpiklerimi tel tel ayırsın diyorsanız hayır size uygun değil. Hafif de olsa topaklanma yapıyor. Ayrıca sürmesi benim açımdan zahmetli, her seferinde göz kapağıma değdiriyorum. Eğer bunu klasik 2000 Calorie ile karşılaştırmam gerekirse, diğerinin çok daha başarılı olduğunu söyleyebilirim. Kısacası beklediğim performansı vermedi.


Sonuç olarak tekrar almayacağım. Bana göre Maybelline Rocket mascara, tüm Drugstore rimellerin tahtını sallıyor. Üstelik fiyatı da Max Factorün üçte biri.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder