25 Mart 2013 Pazartesi

Kokuryudo Hipitch Deep Cleansing Oil (Makyaj Temizleme Yağı)





Aslında temizleme yağları konusunda pek bir bilgim yoktu, çok gerekli de görmüyordum. Birkaç sene öncesine kadar beni zorlayan waterproof göz makyajı temizliğini çift fazlı temizleyicilerle yapıyordum. Ancak BB krem kullanmaya başladıktan sonra cildim için de bu tarz bir ürün aramaya başladım.


BB krem kullananlar bilir. Son derece kalıcı olan bu ürünleri çıkarmak oldukça zahmetli. Bu yüzden ben de birçok kişi gibi makyaj yağı kullanmaya karar verdim.
Öncelikle şunu söyleyeyim; cildimi önce yağla çıkarmak, sonra gidip tekrar yıkamak benim gibi sıkılgan tipler için tam bir işkence. Ama elden birşey gelmiyor. Sonuçta makyaj yaparken uğraştığımız gibi çıkarırken de uğraşmak gerekiyor. 


Ben bu ürünü 3 yıl kadar önce severek alışveriş yaptığım COSME-DE.COM sitesinden almıştım.Ürüne buradan bakabilirsiniz. Fiyatı 16 Dolar. Bence 250 ml'lik bu dev şişe için oldukça ucuz. Zira üç senede ancak bu kadar kullanabildim. Sürekli makyajımı bu ürünle çıkarmadığım için kolay kolay bitecek gibi görünmüyor.




Gördüğünüz gibi marka Japon. İçeriği sanırım Japonca yazılmış.





Bu yağı hem göz, hem dudak, hem de ten makyajını çıkarmakta kullanabiliyorsunuz. Benim kapağını açar açmaz ilk farkettiğim portakal kokusu oldu. Buram buram portakal yağı kokuyor. Sasa.com'da okuduğum kadarıyla içinde portakal yağı ve okaliptüs yağı varmış. Ayrıca alerjik olarak da  test edilmiş.


Makyajı temizlemesi süper. Waterproof göz makyajını da kolaylıkla çıkarabiliyorum. Tek sıkıntım, benim hassas cildimde hafif bir yanma yapması. Ama tahriş veya sivilcelenme yapmadı. Hatta gözüme kaçırdığımda dahi yanma yapmadı.


Makyajı bu yağla temizledikten sonra suyla yıkamak yeterli. Ama ben yağlı histen kurtulmak için ya temizleyici ile tekrar yıkıyorum ya da H2O ile üstünden geçiyorum.











1 yorum:

  1. bu ürünü uzun zamandır kullanıyorum seviyorum da hoş bir kokusu var:) hatta bloğumda geçtiğimiz haftalar da tanıtmıştım, 3. şişesini de alacağım hatta:)

    YanıtlaSil