14 Ocak 2013 Pazartesi

Sinful Colors Lipstick - Soft Angel



Beni takip edenler farkındadır; ben makyaj ürünlerinde keşfetmeye ve yeni ürünler bulup denemeye meraklı bir insanım. Bu sayede, yurtdışı alışveriş yasağından önce, bilinen marka ve ürünlerden ziyade; ülkemizde olmayan, varlığı da çok bilinmeyen markalara ve bu markaların ürünlerini denemeye gayret ettim.


Bunun faydası da oldu, değmeyen ürünlere harcadığım paracıklarım yüzünden zararı da...
Ama bu durumdan %80-85 memnun kaldım diyebilirim. Genelde bir ruja ya da ojeye çok fazla ücret ödemeyi sevmediğimden, alternatif renkleri ve markaları bulmaya çalıştım. Ucuz, bunun yanında da hem güzel, hem de fiyatına göre kaliteli pek çok ürünüm oldu.




Sinful Colors markası özellikle ojeleriyle meşhur. Ben de Cherryculture'dan ilk olarak ojelerini almıştım. Hazır aklıma gelmişken onları da göstereyim bir ara. Şu kadarını söyleyeyim, çok güzeller.
Rujlarını da ojelerini beğendiğim için bir denemek istedim. (Alakaya bak!). Nedense, bir markanın bir ürünü güzel çıkınca, diğer ürünleri de güzeldir gibi bir mantık var bende. Bu düz mantık pek de mantıklı değil kızlar, benden söylemesi!...




Sinful Colors markasından aldığım ilk ruj bu. Nette bu markanın rujlarına ait pek swatch bulamadım, yani tamamen sitede gördüğüm kadarıyla seçmiştim. Kesinlikle doğru bir seçim yapmışım, tam istediğim gibi çıktı.




Doğru düzgün ışık olmayınca, rengin tonunu yakalamak da zor oluyor. Şu kadarını söyleyeyim 'bebek pembesi' bile bunun yanında kaba kalır, o kadar yumuşak ve masum bir pembe bu. Tüm pembe rujlarımın içinde ilk 3'te. Ne kadar sevdiğimi, kullandığım kısma bakarak da anlayabilirsiniz.


Bu kadar sevmeme rağmen, dürüst olup eksi taraflarından da bahseceğim. Öncelikle kokusu... Plastik gibi bir kokusu var. Dudağıma sürdüğümde kokuyu almıyorum ama kapağı açtığımda bariz bir şekilde belli oluyor.
Bunun dışında çok mat. Dudaklarınız pütür pütürse, o kabukları olduğu gibi ortaya çıkarıyor. Bu yüzden bu ruju sürmeden önce dudaklarımı iyice nemlendiriyorum. Bir de mat ve koyu kıvamlı olması sebebiyle, pıt pıtlayarak sürüyorum ve sonra yayıyorum. Bu şekilde çok doğal duruyor.


Ben 10 liraya almıştım sanırım. Bu fiyata gayet uygun bir ruj. Daha fazla olsa vermezdim. Rengini seviyorum ve kendime yakıştırıyorum. Eğer bu renge benzer bir renk bulursam tekrar buraya yazacağım.












2 yorum:

  1. çook güzel bir renkmiş bu, aynı pembelerden sıkılanlar için yeni bir sayfa..Tabi dudaklarımın kuruluğunu düşününce bana pek iyi gelmez gibi..
    bununla tannesi'nin blogundaki pembe ruj dosyasındaki beğendiğim bir tanesini karşılaştırıp ona göre karar vereceğimm:)

    YanıtlaSil
  2. Bulunabilen bir ruj da değil ama mutlaka benzeri vardır.

    YanıtlaSil