14 Ocak 2013 Pazartesi

Clinique Çift Taraflı Göz Kalemi : 16 Mink / 15 Cocoa Shimmer





Ürünü ne zaman aldığımı hatırlamıyorum, hatta varlığını bile unutmuşum. Birkaç yıl önce sanırım Boyner'den aldığım yılbaşı'na özel Clinique setin içinden çıkmıştı. Büyük ihtimal, Clinique makyaj ürünlerini fazla beğenmediğim için bunu es geçtim. Benim favorilerim daha çok, setten çıkan rinse-off foaming cleanser temizleyici ve all about eyes göz kremi olmuştu.


Geçenlerde odamın şeklini değiştirirken komidinimin altında buldum bunu. Nasıl bir ürün olduğunu merak ettiğim için bir şans vermek istedim ve devamlı olarak kullanıyorum.




Çift taraflı göz kaleminin en çok bu koyu olan kısmını yani 16-Mink rengini kullanıyorum. Sürümü ve rengi çok güzel. Mat koyu bir kahve, çok ama çok koyu olduğu için siyah gibi görünüyor. Zaman zaman pratik olsun diye kaşlarımı bu renkle hafifçe doldurdum.




Diğer kısım ise, adından da anlaşılacağı gibi, shimmer yapıda açık kahve tonundaki 15- Cocoa Shimmer. Bu da gayet kolay sürülüyor ama üst kirpik dibimde pek belli olmadığı için, ben daha hafif geçişlerden hoşlandığım göz altıma uyguluyorum.


Üst: Cocoa Shimmer
Alt: Mink


Renklerinin güzelliği ve yumuşaklıkları dışında, bu kalemde sevmediğim noktalar var. Bir kere hiç kalıcı değil. Evet benim çok sorunlu bir gözkapağım var. Zira Avon'un o kalıcılığı 'inanılmaz' diye tanımlanan Supershock gözkalemleri bile bir kaç saat içinde göz altlarıma bulaşıyor ama, en azından high-end bir markadan biraz daha yüksek bir performans bekliyorum. En azından 1 saat içinde göz altlarıma bulaşmamalı! Ama ne gezer; sürüyorum, bir saat sonra göz altımın dış kısmına bulaşan siyah bir kalem ve panda misali gezen ben!
Bir de kalemin yumuşak olmasının eksi bir yanı var, ne kadar açsam da, uç kısmı hep küt kalıyor, kesinlikle sivrilmiyor. Bu yüzden eyeliner tarzı ince bir çizgi çekmek mümkün değil.


Sonuç olarak ne iyi ne de kötü diyebileceğim bir kalem, orta seviyelerde. Bana göre alınası bir kalem değil. Emily'nin ya da Flormar'ın kalemlerini almak daha mantıklı, en azından hem güzel, hem de ucuz. Ben kalemin iç kısmı kırıldığı için, ziyan olmasın diye bitene kadar ya da en azından kullanabildiğim kadar kullanacağım. Her iki tarafta da az bir ürün olduğu için zorlanmam sanırım. Malesef hala satılıp satılmadığını, satıştaysa da fiyatını bilemiyorum.


Sonuç olarak; her ne kadar renk ve yumuşaklık olarak çok başarılı olsa da; gözaltına bulaşan bir kaleme bir dünya para verilmez. Ama rengi önemli, kalıcılığı bazla sağlarım diyenler varsa başka...












11 yorum:

  1. Ya ben de bazen rengi için alıyorum; sonra oraya buraya bulaşıp bir de göz pınarlarından akınca direkt içim soğuyor :(

    YanıtlaSil
  2. Clinique'in cilt bakım ürünlerindeki başarısı nedense makyaj malzemelerinde pek yok gibime geliyor

    YanıtlaSil
  3. Başakçım aynen.. Eskiden hep göz kalemi sürerdim, nasıl sürüyormuşsam artık! Ama şimdi hep eyeliner kullanıyorum. Sinir oluyorum çünkü, bunun da rengi harika ama gel gör ki bulaşıyor. Bugün bazla denedim bakalım ne kadar dayanacak?

    Kozmetikperisi, bence de. Bir de pahalı ki sorma:)

    YanıtlaSil
  4. en bayıldığım renkler bulabilirsem alırım bunu kesinlikle..

    YanıtlaSil
  5. Bütün markaları az çok denemiş birisi olarak BeYu nun göz kalemleri harika,gözümden kazımk zorunda kalmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyu markasını hiç bilmiyorum ama methettiğin için hemen bakmam gerek.

      Sil
  6. Beyu'yu ben de bir arkadaşımdan duymuştum, hatta epey takmıştım kafaya alayım diye... Sonra unutmuşum :) Hatırladığım iyi olmadı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırladığım iyi olmadı demişsin ya koptumm:)
      Canım benim Sephora'dan alışveriş yaptın mı, bir de ne zaman post girecen, özledim..

      Sil
    2. Heheh, olmadı tabii... kredi kartının dibine vurdum zira :/

      Sephora'ya gitmedim; haftasonu kaş içi gideceğim, bir bakarım. Ama bir şey almasam daha iyi. Eğer Benefit'in her ürününde indirim varsa, kaç sabitleyicimden alacağım sadece.

      Aaa, her gün post giriyorum canım ya, bugün de var blogda yazı :) MUFE AquaLiner var :) Dün Manikür Videosu yayınladııım, her gün yazıyorum yani :)

      Sil
    3. Hepsini okudum canım, ben makyaj postu bekliyorum. Şöyle güzel yüzünün tam göründüğü :) Çok arsızım di mi, doymuyorum!

      Sil
    4. Anladııım :)))

      Arsız değil, çok şekersin! Hmm, yarın ve çarşamba gününün yazıları hazır, perşembeye umarım... ama önce iyileşmem lazım, dökülüyorum bugün, bir BB krem bir allık çıkıverdim dışarıya...

      Sil