7 Kasım 2012 Çarşamba

Mac Fluidline - Blitz&Glitz







Mac fluidline'ları kalıcılıkları, renkleri ve sürümdeki kolaylıkları ile nam salmış ürünler. Bobbi Brown'un mükemmel eyelinerlarından sonra en memnun kaldığım ürün bu. Küçük cam bir kavanozun içinde satılan 3 gr.lık ürün, değişik renkleri ve simli/mat alternatifleriyle göz alıcı diyebilirim.






Bendeki Blitz&Glitz rengi; içinde hafif altın simler bulunan oldukça koyu bir siyah. Sanırım bu üründe beni en çok cezbeden, yumuşacık ipeksi yapısı ve göz kapağında mıhlanıp kalması oldu. O kadar kalıcı ki; swatch'ı bileğimden çıkarmak için resmen kazıdım.!





 



İçindeki minik ışıltıları görüyorsunuz, ama bu ufak simler gözünüze sürdüğünüzde kesinlikle rahatsız edici değil. Ayrıca ürünün diğer güzel bir özelliği ise, krem far gibi kullanılması. Mesela diğer bir fluidline Macroviolet'i ben bu şekilde far olarak kullandım.



Son olarak oldukça başarılı bir ürün. Bendeki renkler koleksiyon ürünü olduğundan bulmanız zor ama diğer birçok renk mağazalarda mevcut. Mac; saçma sapan zamları ve deney politikası nedeniyle benim 'alınmayacak markalar' listemde. Ben artık eyeliner konusunda, methini duyduğum ve henüz sahip olamadığım Inglot eyeliner'lara yöneleceğim. Yine de denemek isteyenler mağazadan araştırabilirler. Sanırım fiyatı 40 küsur lira. Eğer eyeliner alır












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder