17 Ağustos 2012 Cuma

ZİDAYA DİYE BİR ALIŞVERİŞ SİTESİ ve YANLIŞ GELEN SİPARİŞİM




Merhabalar arkadaşlar,


Bugün ne yazık ki güzel birşeyler yazamayacağım. Çünkü şu an sinir harbi içindeyim ve sizlerle dün yaşadığım bir durumu paylaşmak istiyorum.


1-2 ay önce YKM'de Casa Rossi'nin bir ayakkabısını beğenmiştim. Ama fiyatı bana pahalı geldi, ben de beklemeye karar verdim. Geçenlerde tesadüfen yine YKM'de ayakkabıyı gördüm ama malesef tek kalmıştı. Sonra internette nerde bulurum diye araştırırken zidaya.com'da satıldığını gördüm ve hemen sipariş verdim. Baktım ertesi gün kargo'ya verilmiş, ben de seviniyorum tabi. Dün gidip kutuyu aldım ama içim bir huzursuz. Çünkü daha önce de, stokta görünen parfümüm 'yok' denilerek 2 hafta kadar bekletilmiştim. Sonra iptal ettim, paramı aldım vs. İşte hata burda başladı. Zaten kötü bir tecrübe yaşamışsın, ne diye tekrar tekrar deniyorsun di mi?


Neyse efendim, eve gittim, ayakkabıyı deneyeyim dedim, bir de baktım ki benim 38 numara istediğim ayakkabı, bana 37 numara olarak gönderilmiş. Sipariş 38, ayakkabı kutusunun üzerinde yazan numara 38 ama ayakkabı 37.. Başımdan kaynar sular döküldü. İnternet'ten baktım hiçbir numarası kalmamış. Sabahtan beri arayıp duruyorum müşteri hizmetleri cevap vermiyor. Şimdi Allah aşkına ben ne yapayım? Bu nasıl bir ciddiyetsizlik, nasıl bir sorumsuzluktur? Ürünün stokta olup olmadığını, numarasını, rengini falan kontrol etmiyor musunuz siz, çok merak ediyorum kaç kişi çalışıyor bu firmada. Çünkü tek kişi çalışsa ancak bu kadar büyük hatalar olur. Parfüm için de aynı şey oldu, orda 3 adet kaldı, 5 adet kaldı yazıyor. Arayıp soruyorsunuz, efendim neymiş, tedarik süreci varmış 3-7 gün. Böyle bir bahane olur mu, sanki hayatımızda ilk kez internet alışverişi yapıyoruz. Yahu ben taaa İngiltere'den Asos'tan ürün alıyorum, 5 günde geliyor, gelmeyince adamlar tekrar gönderiyor da; siz nasıl oluyor da 'para iadesi' deyip işin içinden çıkıyorsunuz.


O kadar sinirliyim, o kadar hayal kırıklığına uğradım ki anlatamam! Muhtemelen bana da para iadesi teklif edilecek, ama ben iade istemiyorum kardeşim para falan, ben ürünümü istiyorum. Sonuçta benim bu ayakkabıyı bulma imkanım yok. Bakalım, göreceğiz. Eğer telefonla ulaşamazsam, bayramdan sonra ilk işim kendilerine ihtar çekip gerekirse tüketici mahkemesine dava açmak olacak. Bu kadar yeni bir firma, bu kadar çok hata yapamaz!!









7 yorum:

  1. Geçmiş olsun Aytül ya, üzüldüm :((

    Evet yani, insan para iadesi istemiyor ki, ihtiyacı görülsün istiyor. Bayram üstü...

    Aynen dediklerini yap bence de, çok kolay oldu internette alışveriş sitesi açmak...

    YanıtlaSil
  2. Sağol Başakçım. Aynen yani para istesem baştan almazdım zaten. İnsan 38 numaralı ayakkabı kutusuna 37 numara ayakkabıyı nasıl koyar? Ama benim de hatam var. Bir kere ağzın yandı; ne diye yine tekrar alırsın di mi?

    YanıtlaSil
  3. Ya her seferinde yanı şey olmaz, diye düşünmüşsündür de... yani bu kadar sallapati olmamalı ticaret anlayışı!

    YanıtlaSil
  4. Canım çok geçmiş olsun. Bende 2 ürün sipariş vermiştim ama tam 15 gün sonra ve hatalı gelmişti. Ben bakım kremi almışken onlar ferahlatıcı göndermişti. 13 tl diye birşey demedim ama sinek bu miyde bulandırıyor işte :(

    Çok geçmiş olsun , buda bize ders olsun :(

    YanıtlaSil
  5. Yıldızcım çok teşekkür ederim. Demek ki tek ben değilim.

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun,ciddiyetsiz iş yapan her kuruluş batmaya mahkumdur; sözü geçen siteden ağzı yanan o kadar çok arkadaşım var ki..ve sanırım site kapanmak üzereymiş,umarım senin mağduriyetini giderip öyle kapatırlar kepenklerini!

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun kötü bir şanssızlık olmuşş :(

    YanıtlaSil